epoint

Marcin Habzda, dyrektor generalny TP Vision w Polsce, w komentarzu eksperckim dla ISBtech o oczekiwaniach rynkowych i planach odnośnie biznesu TP Vision w Polsce na 2021.

Segment telewizorów – 2021

TP Vision odnotowało bardzo pozytywne wyniki biznesowe w 2020 roku w sektorze telewizorów – wartość sprzedanych urządzeń wzrosła o 4% r/r. W 2021 roku spodziewamy się kontynuacji trwającego od kilku lat trendu wzrostowego. Będzie to efekt między innymi wprowadzenia na rynek naszych nowych produktów. W 2021 roku zadebiutuje pierwszy telewizor Philips miniLED. 

Odświeżamy również odnoszącą bardzo duże sukcesy serię Performance, która oferuje urządzenia klasy premium w rozsądnej cenie. Dodatkowo, zaprezentowaliśmy nowe modele telewizorów OLED. Oczekujemy, że wzbogacenie oferty telewizorów Philips przełoży się na wyniki sprzedażowe.

Dodatkowym czynnikiem, sprzyjającym segmentowi telewizorów, będą duże imprezy sportowe, zaplanowane na 2021 rok – Igrzyska Olimpijskie oraz piłkarskie EURO. W poprzednich latach wpływały pozytywnie na sprzedaż telewizorów i podobnego efektu spodziewamy się również w tym roku. Kibice chcą oglądać zmagania sportowców na telewizorze o wysokiej jakości obrazu i dźwięku. Gwarantują to nowe modele Philips, dlatego spodziewamy się, że dwa wydarzenia sportowe, na które czeka wielu miłośników sportu, zachęcą konsumentów do nabycia nowego urządzenia.

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

Nowości Philips & Sound na 2021

Wyniki TP Vision za 2020

Segment audio

W 2020 roku w Polsce szczególnie dynamicznie rozwijał sięnasz biznes audio. Sprzedaliśmy urządzenia o wartości 33% większej niż rok wcześniej. Była to w szczególności zasługa popularności słuchawek – w tym segmencie łączna wartość sprzedanych egzemplarzy wzrosła o 85% r/r. W okresie pandemii i kolejnych lockdownów wiele osób potrzebowało słuchawek do pracy, nauki czy po prostu relaksu – więcej czasu spędzaliśmy w domu, więc częściej w domowym zaciszuoddawaliśmy się również rozrywce. Wszystko to sprzyjało wysokiej sprzedaży słuchawek.

Na 2021 rok zaplanowaliśmy natomiast premierę sportowychsłuchawek bezprzewodowych, w tym modelu Philips A7306 z wbudowanym czujnikiem pulsu. 2021 rok, choć rozpoczął się od kolejnych obostrzeń pandemicznych zarówno w Polsce, jak i w Europie, będzie upływał pod znakiem stopniowego wychodzenia z ograniczeń wraz z rosnącą liczbą zaszczepionych osób. Polacy – po miesiącach spędzonych w domu – będą spragnieni ruchu i aktywności. Po uruchomieniusiłowni i klubów fitness ruszą tłumnie na trening, a wiosną i latem dodatkowo wzrośnie aktywność ludzi na świeżym powietrzu.

Zwłaszcza młode osoby lubią trenować w rytm ulubionej muzyki i to właśnie na tę potrzebę odpowiadają nasze nowe słuchawki sportowe. Wpisuje się to również w długotrwały trend rosnącej popularności sportu i dbania o dobrą formę, który jest widoczny w naszym kraju już od wielu lat.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments