United Label, globalna platforma wydawnicza podpisała umowę z Pingle Studio na portowanie gry Eldest Souls na konsole nowej generacji i poprzedniej. Za wersje gry na PC i Nintendo Switch odpowiada jej brytyjski deweloper, czyli Fallen Flag Studio. Tym samym już w dniu premiery, gra będzie dostępna na najważniejszych platformach.
Pozwoli to na efektywniejsze zarządzanie budżetem marketingowym, jednocześnie zwiększając potencjał sprzedażowy produkcji. Premiera Eldest Souls odbędzie się w II kwartale br. Obecnie tytuł do swojej wishlisty w serwisie Steam dodało ponad 91 tys. graczy.
„2021 r. zaczął się dla nas niezwykle intensywnie – od debiutu spółki na NewConnect. Nie zwalniamy tempa i pracujemy nad rozwojem portfolio. Widzimy duży potencjał sprzedażowy Eldest Souls, który odzwierciedla się chociażby w bardzo dużej wishliście i pozytywnych opiniach zbieranych w trakcie branżowych wydarzeń. Chcemy go w pełni wykorzystać, dlatego zdecydowaliśmy się na przygotowanie gry na konsole nowej generacji i poprzedniej we współpracy z doświadczonym partnerem. Dzięki temu gra będzie mogła się ukazać jednocześnie na najważniejszych platformach” – komentuje Tomasz Litwiniuk, prezes United Label.
Eldest Souls znajduje się w TOP100 najbardziej oczekiwanych gier platformy Steam. Gra dotychczas spotykała się z bardzo dobrym odbiorem graczy i branży m.in. na targach PAX oraz po udostępnieniu wersji demo na Festiwalu Gier Steam.
Pingle Studio to globalny podmiot, wspierający deweloperów oraz wydawców na przestrzeni całego procesu produkcji gry: od animacji, przez porting, po testy jakości. Na swoim koncie studio ma porty kilku znanych tytułów m.in. Brothers: A Tale of Two Sons, Life is Strange czy Hello Neighbor. W ramach współpracy z United Label, będzie ono odpowiedzialne za przygotowanie wersji Eldest Souls na konsole nowej generacji i poprzedniej.
„Działamy jako globalna platforma wydawnicza, chcemy pracować z doświadczonymi partnerami. Pingle Studio posiada solidny track record, współpracowało ze znanymi wydawcami, jak choćby Square Enix” – podkreśla Tomasz Litwiniuk.
„Na tą chwilę wishlista Eldest Souls wynosi ponad 91 tys., a gra plasuje się na liście top 100 najbardziej oczekiwanych premier Steam. Jest to bardzo dobry wynik, biorąc pod uwagę, że jeszcze nie rozpoczęliśmy właściwej kampanii marketingowej. Jej start planujemy na około miesiąc przed premierą” – podsumowuje.
Eldest Souls to ambitna gra z gatunku „souls-like”, skupiająca się na starciach z bossami, łącząc dynamiczną rozgrywkę z wyjątkową grafiką stworzoną w technologii pixel-art. Deweloperem tytułu jest brytyjskie studio Fallen Flag. Produkcja ma się ukazać w II kwartale 2021 r. jednocześnie na najważniejszych platformach, optymalizując tym samym budżet marketingowy wydawcy. W identycznej formie premierę w tym roku ma mieć największa gra (pod kątem budżetu produkcji i marketingu) z portfolio United Label – Tails of Iron, narracyjna gra z gatunku RPG.