InteliWISE chce umacniać pozycję rynkową pierwszego wyboru wśród dostawców voicebot’ów, szczególnie w e-commerce, poinformował ISBtech prezes Inteliwise Marcin Strzałkowski. Podtrzymuje plany przejęć rozwiązań AI komplementarnych do swojego biznesu.
„Planujemy ugruntować pozycję InteliWISE jako pierwszego wyboru wśród dostawców voicebot’ów, gdy firmy są zmuszone, w szczególności przez pandemię, do uruchamiania nowych technologii AI wspierających ich cyfryzację, sprzedaż i obsługę klienta. Założenia dotyczące planów wzrostu opierają się o 3 fundamenty” – powiedział ISBtech Strzałkowski.
Po pierwsze, zakłada iż turbulencje związane z pandemią nie miną, ani w ciągu tygodni ani miesięcy.
„Przedsiębiorstwa, małe i duże, które są naszymi bezpośrednimi klientami, będą pod wpływem zawirowań przez cały 2021 rok. Uważamy, że wymusi to dalszą cyfryzację, szczególnie w obszarze sprzedaży i dystrybucji – firmy, nawet te najmniejsze, lokalne marki, dotychczas nieobecne on-line będą musiały uruchamiać e-commerce” – dodał prezes.
Po wtóre, wielomilionowe inwestycje w R&D (badania i rozwój) poniesione przez InteliWISE w latach poprzednich umożliwią udostępnienie technologii AI, Voicebot’ów i Chatbot’ów znacznie szerszej grupie klientów, w tym małym e-sklepom, zaznaczył Strzałkowski.
„Już dziś jesteśmy praktycznie jedyną platformą, która, nawet najmniejszym firmom daje narzędzia dostępne przez stronę www, do uruchomienia Voicebot’a nawet w ciągu kilkunastu minut. Po trzecie, liczymy na solidny, dwucyfrowy wzrost. Powinien być konsekwencją tego, iż dostarczamy większej liczbie firm praktyczne rozwiązania AI, które realnie pomogą im w batalii o klienta, a czasem – po prostu o przeżycie” – stwierdził prezes.
Zaznaczył, że InteliWISE, cały czas jest zainteresowany połączeniem bądź przejęciem biznesu, który byłby komplementarny do działalności InteliWISE.
„Mogę tylko powiedzieć, iż przeanalizowaliśmy już kilka podmiotów dostarczających rozwiązania AI dla biznesu, także spoza Polski, ale za wcześnie by mówić o szczegółach. W wariancie konsolidacji dostawców voicebotów czy chatbotów, podstawowy problem na jaki natrafiamy, to iż podmioty są znacznie mniejsze od nas, na początkowym stadium monetyzacji. Trudno nam, spółce która w sposób trwały finansuje się z przychodów z odnawialnych abonamentów, konsolidować się z podmiotami, których większość “przepala” środki pochodzące od inwestorów” – podsumował Strzałkowski.