SEG 2025

Aplikacja mobilna Banku Millennium, zintegrowana z Huawei Mobile Services, oferuje wiele rozwiązań i usług bankowych. Można mówić o naprawdę szerokim wachlarzu na małym ekranie.

Wśród udogodnień i rozwiązań oferowanych przez bankową apkę są chociażby szerokie możliwości personalizacji, płatności zbliżeniowe, przelewy, płatności za bilety komunikacji miejskiej i parkingi, a także pozwala zapłacić za autostradę bez stania w kolejce i pobierania biletu.

W ramach otwartej bankowości udostępnia usługę Finanse 360°, dzięki której można sprawdzić stan konta i historię transakcji na rachunku aż w dziewięciu innych bankach, a także potwierdzić dochód przy składaniu wniosku o kredyt gotówkowy poprzez logowanie do jednego z ośmiu innych banków.

Aplikacja wykorzystuje technologię rozszerzonej rzeczywistości do zakładania lokaty, umożliwia zakup ubezpieczenia komunikacyjnego za pomocą kodu Aztec z dowodu rejestracyjnego pojazdu czy ubezpieczenia turystycznego z innowacyjną usługą „Pomoc w podróży”.

Bankowość mobilna banku pozwala też zaktualizować dane dowodu osobistego, skorzystać wygodnie z produktów kredytowych i szybko załatwić wiele innych spraw. Jest stale rozwijana, z dbałością o najwyższej jakości doświadczenie użytkownika dzięki uważnemu słuchaniu klientów, obserwacji ich preferencji i testowaniu z nimi usług.

Aplikacja jest dostępna w AppGallery od grudnia zeszłego roku, a teraz została zintegrowana z Huawei Mobile Services. Dzięki temu użytkownicy najnowszych smartfonów i tabletów Huawei opartych o HMS mogą pobierać aplikację Banku Millennium i korzystać z oferowanych przez nią funkcjonalności, w tym z płatności mobilnych BLIK.

Smartfony Huawei oparte o HMS to smartfony z serii Mate 40, w tym Mate 40 Pro, telefony z serii P40 oraz Y – Y6p i Y5p, P smart 2021, smartfony z serii Mate 30, a także innowacyjny, składany smartfon Mate Xs, a także tablety – MatePad, MatePad Pro, MatePad T10, MatePad T10s i MatePad T8.

 

 

epoint
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments