epoint

Orange Polska, jeden z liderów na polskim rynku telekomunikacyjnym, udostępnił swoim użytkownikom mojeID, usługę zdalnego potwierdzania tożsamości, dostarczaną przez KIR. mojeID umożliwia nowym klientom indywidualnym Orange zawarcie umowy abonamentowej na usługi mobilne całkowicie online – wygodnie i bezpiecznie.   

mojeID jest udostępniane przez systematycznie rosnącą liczbę dostawców usług z różnych sektorów gospodarki. Z rozwiązania KIR korzystają firmy z działające w m.in. sektorze prywatnych usług medycznych, ubezpieczeń, energetyki czy finansów. Orange Polska jest kolejnym, kluczowym dostawcą usług telekomunikacyjnych, który wprowadził do swojej oferty możliwość zdalnej weryfikacji tożsamości za pomocą mojeID.

Olga Złotnicka, Dyrektor Zarządzania Łańcuchem Dostaw z Orange Polska

„Jesteśmy zadowoleni z wdrożenia usługi mojeID w Orange Polska. W ten sposób poszerzamy grono klientów, którzy dzięki e-umowie mogą skorzystać z usług mobilnych bez wychodzenia z domu. Przyjazna i zaufana forma potwierdzenia tożsamości jest ważna, szczególnie z punktu widzenia bezpieczeństwa danych naszych klientów” – mówi Olga Złotnicka, Dyrektor Zarządzania Łańcuchem Dostaw z Orange Polska.

„Dla Orange cyfrowa forma zawierania umów jest elementem strategii wdrażanej od kilku lat. Usługa mojeID jest kolejnym krokiem. W tym roku mojeID będzie udostępnione również dla nowych klientów usług stacjonarnych” – dodaje Grzegorz Ryński, Dyrektor Rozwoju i Projektów w Łańcuchu Dostaw z Orange Polska.

mojeID zapewnia możliwość zdalnego potwierdzenia tożsamości klienta z wykorzystaniem bankowości  internetowej w oparciu o dane, które zostały wcześniej sprawdzone przez zaufany podmiot tj. bank. Jest to jedyne w Polsce komercyjne rozwiązanie zgodne z unijnymi i krajowymi regulacjami prawnymi dla procesów identyfikacji elektronicznej, które jest wykorzystywane zarówno w sektorze usługodawców prywatnych, jak i publicznych. 

„Ostatnie miesiące pokazały, że – w większości sektorów gospodarki – zarówno dla klientów, jak i dla pracowników kluczowa jest możliwość efektywnego funkcjonowania online. Zdalne potwierdzanie tożsamości jest często warunkiem koniecznym odpowiedzialnej działalności biznesowej w sieci. Cieszymy się z zaufania Orange Polska, potwierdzonego przez kolejne wdrożenie rozwiązania dostarczanego przez KIR. mojeID z pewnością przyczyni się do ułatwienia klientom firmy zdalnego dostępu do usług” – mówi Piotr Wichowski, Dyrektor Linii biznesowej usługi identyfikacji w KIR

Uruchomienie mojeID poszerza gamę usług cyfrowych dostarczanych Orange Polska przez KIR. W październiku 2020 r. firma w swoich procesach kadrowych pilotażowo wdrożyła kwalifikowany podpis elektroniczny mSzafir. Korzystający z tego rozwiązania, pracownicy firmy mogą całkowicie zdalnie załatwiać sprawy z działem HR, bez skanowania czy drukowania dokumentów, co przyczynia się do optymalizacji czasu pracy i redukcji kosztów związanych z archiwizacją i przetwarzaniem dokumentów papierowych.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments