DataWalk: Przygotowujemy się do znacznego wzrostu biznesu

Blisko 16 mln zł przychodów w 2020 roku osiągnęła Grupa DataWalk. Wraz ze wzrostem przychodów ze sprzedaży, wzrosły również o 52% koszty związane z komercjalizacją międzynarodową, lecz mimo to skonsolidowana strata zmniejszyła się o 43% w odniesieniu do porównywalnego okresu.

Według szacunkowych danych w 2020 roku Grupa DataWalkosiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 15 mln 722 tys. zł, co w porównaniu z przychodami w 2019 r., wynoszącymi 3 mln 512 tys. zł, stanowi wzrost o ok. 348%.

Dotrzymujemy słowa, wartość zakontraktowanych i rozpoznanych w 2020 roku przychodów została osiągnięta pomimo ograniczeń związanych z globalną pandemią oraz złożoności realizowanych kontraktówwskazuje Paweł Wieczyński, prezes zarządu DataWalk.Zwiększamy portfolio klientów, z planowanych 20 światowej klasy referencji pozyskaliśmy już 8 instytucji, każdy kolejny kontrakt buduje strumień rosnących przychodów.

Według szacunkowych danych, koszty Grupy DataWalk w 2020 roku wynoszą 22 mln 259 tys. zł i wzrosły o 52% w porównaniu do roku 2019, kiedy to wynosiły 14 mln 633 tys. zł. Mimo tego, według szacunkowych danych, strata zmniejszyła się o ok. 43%, tj. do poziomu mln 323 tys. zł w odniesieniu do porównywalnego okresu, kiedy to wynosiła 11 mln 044 tys. zł.

Zamierzamy zwiększyć tempo inwestycji i maksymalizować dynamikę wzrostu udziału w rynku” – komentuje Paweł Wieczyński. – „Przygotowujemy się do znacznego wzrostu biznesu, obecnie koncentrowaliśmy się na wewnętrznych zasobach organizacji, rozbudowie narzędzi i przepustowości poszczególnych elementów procesu go-to-market.

epoint
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments