GPW podjęła uchwałę o wprowadzeniu akcji platformy gamingowej Gamivo do obrotu na rynku NewConnect.
„Jesteśmy już tylko o krok od dołączenia do grona spółek publicznie notowanych. Pozostaje czekać na informację o wyznaczeniu pierwszego dnia notowań, który rozpocznie nowy etap w historii Gamivo. – komentuje Mateusz Śmieżewski, prezes Gamivo. – W ciągu zaledwie kilku lat udało nam się wypracować mocną pozycję rynkową i szybkie tempo wzrostu: w ubiegłym roku platforma zanotowała ponad 160 mln zł obrotów, podwajając wyniki z roku 2019. Stale pracujemy nad jej rozwojem. Spółka praktycznie od momentu powstania jest dochodowa. Teraz będziemy pracować m.in. nad wzmacnianiem rozpoznawalności marki i dotarciem z ofertą do nowych partnerów biznesowych.
Gamivo to wiodąca platforma transakcyjna dla gier i produktów cyfrowych. Łączy sprzedawców z graczami z całego świata, oferując przy tym atrakcyjne ceny. Na rynku wyróżnia się wysokim poziomem obsługi klienta, atrakcyjnymi cenami produktów oraz dodatkowymi usługami, takimi jak programy lojalnościowe dla klientów, a dla dostawców – panele do sprzedaży hurtowej.
Platforma od początku istnienia obsłużyła ponad 2,5 mln kupujących z krajów na całym świecie, sprzedając im ponad 5 mln gier. W jej ofercie znajduje się aktualnie ponad 50 tys. produktów oferowanych przez prawie 1 tys. sprzedawców.
„Naszym celem od początku było stworzenie miejsca, w którym gracze znajdą nie tylko ulubione tytuły, ale również sprzęt i dodatki do rozwijania swojego hobby. Nieustannie pracujemy nad poszerzaniem asortymentu, jednocześnie przebijając ofertę konkurencji atrakcyjnymi cenami. Chcemy być numerem jeden zarówno dla klientów, jak i sprzedawców – podsumowuje Tomasz Lewandowski, członek zarządu Gamivo.
Dodaje również, że spółka pracuje nad aplikacją mobilną będącą uzupełnieniem platformy
i oferującą nowe, interesujące funkcjonalności. Platforma Gamivo została założona w 2017 r. przez zespół managerów wszechstronnie doświadczonych w branży gier, przy wsparciu funduszu venture buildingowego Tar Heel Capital Pathfinder. Planowany debiut giełdowy nie będzie związany z emisją nowych akcji, tylko sprzedażą akcji istniejących zapewniającą wymagane rozproszenia akcjonariatu. Od strony prawnej transakcje wspiera SSW Pragmatic Solutions.
GAMIVO to platforma transakcyjna do gier i towarów cyfrowych. Została założona w 2017 roku przez zespół osób z wszechstronnym doświadczaniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. Jest to miejsce łączące sprzedawców oferujących gry i inne towary cyfrowe z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. W jednym miejscu gracze znajdą gry na każdą platformę gamingową, dzięki czemu mogą porównać różne oferty i wybrać najkorzystniejszą cenę.
Klientami platformy są głownie osoby z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych
W ramach swoich usług spółka oferuje także swoim klientom programy afiliacyjne oraz program subskrypcji GAMIVO SMART. Najbliższe plany spółki skupiają się na rozwoju oferowanego asortymentu o produkty fizyczne w tym m.in. akcesoria gamingowe oraz odzież e-sportową.