Nadawanie przesyłek, rezerwowanie przejazdu i więcej możliwości w aplikacji – Uber zaprezentował nowości.
W postpandemicznym świecie codzienne usługi będą musiały być jeszcze lepiej dopasowane do naszych potrzeb. Kierując się tą myślą, Uber zaprezentował właśnie nowości na platformie i ogłosił, które z nich będą dostępne w Polsce.
Nowe usługi na nowe czasy
Nowa usługa Uber pomoże w podtrzymywaniu więzi. Uber Connect umożliwia wysyłanie przesyłek za pomocą aplikacji. Usługa jest już dostępna w ponad 25 miastach, a w najbliższym czasie zostanie rozszerzona na kolejne europejskie miasta, w tym Warszawę, Amsterdam, Oslo czy Londyn.
Z myślą o ułatwieniu użytkownikom planowania podróży z wyprzedzeniem powstało Uber Reserve. Nowa funkcja zostanie uruchomiona na rynku amerykańskim i gwarantuje dodatkowy czas oczekiwania przez kierowcę i pozwoli m.in. na zaplanowanie przejazdu z ulubionym kierowcą, nawet z 30-dniowym wyprzedzeniem.
Małe zakupy, wizyta w urzędzie, odbiór dziecka z przedszkola, spotykanie się z przyjaciółmi lub współpracownikami na terenie miasta? Wszystkie te sprawy możemy załatwić podczas tego samego przejazdu. Polscy użytkownicy, jako pierwsi w Europie, mogą korzystać z usługi Uber Hourly od kwietnia 2020 roku. Teraz opcja, która umożliwia rezerwację samochodu i kierowcy na godziny trafia na kolejne rynki.
Jedna aplikacja, wiele możliwości
Nowości pojawiają się także w ramach Uber Eats i na początku zostaną przetestowane na amerykańskim rynku. Korzystanie z aplikacji stanie się jeszcze wygodniejsze za sprawą takich opcji, jak:
• Zamawianie posiłków z wyprzedzeniem z zamkniętych restauracji (ta opcja sprawdzi się m.in., gdy czeka nas dzień po brzegi wypełniony spotkaniami)
• Dodawanie produktów z różnych miejsc i widok kilku koszyków jednocześnie (zarówno z restauracji jak i sklepów)
• Rekomendowanie podczas przejazdu restauracji, w których można odebrać posiłek na wynos (gdy mamy za mało czasu na poranną kawę)
Cel: bezpieczeństwo
Obecnie jednym z najważniejszych wyzwań jest zapewnienie wszystkim chętnym dostępu do szczepień. To szczególnie ważne w przypadku najbardziej wrażliwych grup społecznych. Z tego względu Uber aktywnie wspiera program szczepień na całym świecie, oferując łącznie 10 milionów bezpłatnych przejazdów lub zniżek dla lokalnych społeczności. W Polsce aby wesprzeć społeczności Uber przekazał kody na przejazdy organizacjom pozarządowym. W sumie firma przekazała ponad 10 000 kodów oraz przygotowała kampanię zachęcającą seniorów oraz wszystkie osoby potrzebujące do skorzystania z bezpiecznych przejazdów na szczepienia.
Nowe funkcjonalności wpisują się w wizję platformy multimodalnej, która oferuje użytkownikowi maksimum elastyczności i pomaga załatwić codzienne sprawy związane z przemieszczaniem się i zamawianiem posiłków. Rok 2020 okazał się być przełomowy dla nas wszystkich. Nie znamy jeszcze wszystkich następstw związanych z pandemią, ale jedno jest pewno – zrozumieliśmy, że to co liczy się najbardziej, to bycie w kontakcie i uważność na drugiego człowieka. Nowe usługi Uber mają w tym pomóc.
Uber to firma technologiczna, która łączy użytkowników aplikacji z kierowcami korzystającymi z platformy, aby współdzielić swój przejazd z innymi, oferować możliwość przywiezienia posiłku bądź przewiezienia przesyłki. Platforma Uber działa w ponad 10 000 miast w 69 państwach na całym świecie, usprawniając sposób, w jaki ludzie poruszają się po współczesnych metropoliach. W Polsce Uber jest dostępny w 9 miastach: Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Lublinie, Szczecinie i na Śląsku.