DataWalk inwestuje we wzrost

Dzięki dobremu przygotowaniu mogliśmy otworzyć kolejne procesy handlowe oraz sprostać zwiększającej się liczbie złożonych projektów i działań przedsprzedażowych, wskazuje Paweł Wieczyński, prezes zarządu DataWalk.

W pierwszym kwartale bieżącego roku Grupa DataWalk osiągnęła przychody ze sprzedaży ok. 3,5 mln zł, co w porównaniu z przychodami w analogicznym okresie 2020 r., wynoszącymi 1,3 mln zł, stanowi wzrost o ok. 175%.

Rozwijamy się intensywnie. W porównaniu z rokiem ubiegłym podwoiliśmy rozmiar zespołu
inżynierów odpowiedzialnych za wdrożenia, znacząco powiększyliśmy również dział sprzedaży” – wskazuje Wieczyński. „Dzięki dobremu przygotowaniu mogliśmy otworzyć kolejne procesy handlowe oraz sprostać zwiększającej się liczbie złożonych projektów i działań przedsprzedażowych.”

Koszty operacyjne Grupy DataWalk w pierwszym kwartale bieżącego roku wyniosły ok. 8,8 mln zł i wzrosły o 80% w porównaniu z pierwszym kwartałem ubiegłego roku, kiedy to sięgały 4,9 mln zł. Ponieważ przychody zwiększyły się mocniej niż koszty, strata netto wzrosła o ok. 45%, tj. do poziomu ok. 5 mln zł w odniesieniu do porównywalnego okresu, kiedy to wynosiła 3,5 mln zł.

Wzrost rozumiemy nie tylko jako zwiększanie zasobów osobowych, rozwijamy również narzędzia i procesy zdolne obsłużyć rosnącą skalę biznesu” – komentuje Paweł Wieczyński. „Dobrze wykorzystaliśmy początek roku. W pierwszym kwartale inwestowaliśmy w rozwój fundamentów pozwalających utrzymać aktualne tempo wzrostu w kolejnych okresach. Naszym celem strategicznym pozostaje maksymalizacja skali biznesu, która na obecnym etapie uwarunkowana jest jakością oraz ilością referencji.

epoint
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments