Usługa dowozu zamówionych i opłaconych w e-sklepie zakupów do domu klienta uruchomiona została przez POLOmarket na początku maja w kilkunastu miejscowościach. Dziś sieć wprowadza tę usługę w kolejnych miastach.
Obecnie Klienci mogli wybrać opcję dowozu zamówionych zakupów do domu w Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Gdyni, Gliwicach, Głogowie, Jeleniej Górze, Kaliszu, Koszalinie, Lubinie, Opolu, Toruniu i Słupsku. Uruchomiona na początku maja usługa, cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem Klientów.
Aby skorzystać z zakupów z dowozem, będąc w e-sklepie (w aplikacji mobilnej lub na komputerze) należy wybrać placówkę, z której zakupy mają być do nas dostarczone. Wybieramy też adres dostawy. Po dodaniu produktów do koszyka należy wybrać metodę płatności (wszystkie formy płatności elektronicznych w tym Blik i płatności odroczone Twisto, a także płatności gotówkowe przy odbiorze osobistym).
Na koniec wskazujemy dogodny dla nas przedział czasowy dostawy pomiędzy 8:00 a 22:00 lub termin odbioru zakupów. W ofercie sklepu internetowego w wersji mobilnej i na komputery stacjonarne, dostępnych jest ponad 6 tys. produktów, w tym mrożone, ultraświeże oraz oferta non food.