epoint

Play of Battle – studio, które chce tworzyć gry strategiczne we współpracy z gronem międzynarodowych ekspertów i doświadczonymi developerami ze studia Noobz from Poland – udostępniło stronę emisji crowdinvestingowej.

Spółka chce zebrać 4,4 mln zł na produkcję wyjątkowej gry Grand Strategy. W pierwszym roku od premiery planuje sprzedać 300 000 egzemplarzy. Kampania promowana jest przez Crowdway. Pod koniec 2022 roku Play of Battle SA planuje debiut na polskiej lub europejskiej giełdzie.

Cele emisji

Studio Play of Battle SA planuje pozyskać w ramach emisji crowdinvestingowej 4,4 mln złotych na produkcję gry Grand Strategy o nazwie Play of Battle, która m.in. dzięki niezwykłemu realizmowi, logice i silnie rozbudowanych aspektach geopolitycznych, ma wprowadzić nową jakość do gatunku i powalczyć o palmę pierwszeństwa z tytułami studia Paradox Interactive: Hearts of Iron oraz Europa Universalis.

Środki pozyskane z emisji umożliwią sfinansowanie pierwszych 12-18 miesięcy produkcji gry, w tym: opracowanie szczegółowej koncepcji i harmonogramu, rozpoczęcie prac programistycznych, realizację pierwszych kamieni milowych w rozwoju gry.

Spółka chce przeznaczyć na prace nad grą łącznie 3 750 000 zł pozyskanych z emisji. 150 000 zł wyda na działania marketingowe, a kolejne 500 000 zł umożliwi jej sfinansowanie procesu wejścia na giełdę.

Cele emisji PoB

Plany i prognozy

Szacowany budżet całego projektu to 15 mln złotych. Development zostanie podzielony na trzy fazy: koncepcyjną, prepodukcji oraz produkcji. Prace mają ruszyć jeszcze w Q3 2021 i potrwają do 2025 roku.

W międzyczasie spółka planuje pozyskać dalsze finansowanie z emisji prywatnych oraz emisji publicznej na polskiej lub zagranicznej giełdzie. Wybierze najlepszy parkiet pod względem zapewnienia możliwości rozwoju i kapitalizacji. Debiut planuje na przełomie Q3 i Q4 2022.

Budżet gry PoB

Gra ma ukazać się najpierw na platformę PC i będzie dystrybuowana przez platformę Steam. Play of Battle szacuje, że w pierwszym roku od premiery sprzeda 300 000 licencji na swoją grę. W kolejnym roku zakłada sprzedaż kolejnych 150 000 – 200 000 sztuk.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments