Aplikacja mobilna Answear została zintegrowana z Huawei Mobile Services, co oznacza, że można ją pobrać z AppGallery zarówno na najnowsze urządzenia Huawei oparte o HMS, jak i starsze modele z GMS.
Urządzenia Huawei oparte o HMS to smartfony z serii Mate 40, P40 i Mate 30, modele Y6p, Y5p i P smart 2021, innowacyjny, składany smartfon Mate Xs, a także tablety – MatePad, MatePad Pro, MatePad T10, MatePad T10s i MatePad T8.
Aplikacja mobilna Answear.com, systematycznie rozwijana od 2017 r., to intuicyjne, szybkie i bezpieczne zakupy online z każdego miejsca na świecie. Stworzona w 9 wersjach językowych, dostępna jest na najpopularniejszych platformach dystrybucji cyfrowej. Aplikacja oferuje dostęp do ponad 350 światowych marek, a rozbudowana wyszukiwarka, system filtrów, notyfikacji i rekomendacji umożliwia łatwe znalezienie produktów dopasowanych do własnych potrzeb.
Dzięki synchronizacji konta na różnych urządzeniach użytkownik ma stały dostęp do zakupowego koszyka, schowka z ulubionych produktami oraz historii zakupów. Bezpłatne członkostwo w programie lojalnościowym Answear Club pozwala, podobnie jak na stronie internetowej sklepu Answear.com, realizować kolejne zamówienia nawet o 50% taniej, opłacając je zgromadzonymi punktami Answear Club. Dopracowany interfejs, stabilne oprogramowanie i prosty checkout prowadzą do finalizacji zamówienia, które trafia do klienta nawet w ciągu 24 godzin – użytkownicy aplikacji mogą wybierać spośród kilku form dostawy oraz skorzystać z darmowej wysyłki i zwrotu od 150 zł.
Answear.com to pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy oferujący szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 350 światowych marek. W ofercie można znaleźć kolekcje damskie, męskie oraz dziecięce m.in. marek premium, sportowych czy denimowych. Aktualnie Answear.com działa na 7 rynkach – od początku swojej działalności w 2011 r. zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami, blogerami i ekspertami z branży mody.
Marka opiera się na własnym centrum logistycznym, które pozwala na zoptymalizowanie kosztów i usprawnienie logistyki, co finalnie wpływa na doskonałą cenę i atrakcyjne promocje. W swej działalności Answear stawia na szybką dostawę (nawet tego samego dnia w wybranych miastach Polski) i jakość obsługi. Swoim stałym klientom dedykuje program lojalnościowy Answear Club, który pozwala na robienie zakupów w jeszcze atrakcyjniejszych cenach.
Huawei AppGallery to sklep, który globalnie oferuje dostęp do ponad 134 tysięcy aplikacji zintegrowanych z HMS. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 540 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu opartego na Huawei Mobile Services (HMS), w skład którego wchodzą takie usługi jak Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.