SEG 2025

Dimedic, przychodnia online działająca na polskim rynku od ponad 6 lat, uruchomiła przychodnię na Litwie. To pierwsza w krajach bałtyckich i trzecia w Europie przychodnia telemedyczna Dimedic.

Przychodnia telemedyczna Dimedic na Litwie to pierwsza tego typu placówka na tym rynku. Litewscy pacjenci od 7 lipca 2021 roku mogą korzystać z konsultacji medycznych online opartych o formularze – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, również w święta. To ogromna zmiana w opiece zdrowotnej na tym rynku. Korzystając z platformy telemedycznej dimedic.lt pacjenci mogą otrzymać receptę już w 15 minut.

Z jakich konsultacji mogą korzystać pacjenci Dimedic na Litwie? Obecnie udostępniamy niemal 20 konsultacji lekarskich online z e-receptą m.in. na przedłużenie leków na antykoncepcję, infekcje intymne czy męskie schorzenia. W najbliższym czasie – dzięki współpracy z litewską siecią aptek – wprowadzimy system rezerwacji i odbioru przepisanych przez lekarzy leków w wybranych placówkach.

Litwa to kolejny – po Polsce i Wielkiej Brytanii – rynek, na którym rozwijamy usługi telemedyczne i oferujemy wysokiej jakości konsultacje online. Doświadczenia i standardy wypracowane w ciągu ostatnich lat pozwalają na skalowanie projektu na nowe rynki i tworzenie jeszcze lepszej przychodni internetowej.

Uruchomienie litewskiej przychodni jest kolejnym krokiem na drodze rozwoju Dimedic. Dzięki doświadczeniom brytyjskich i polskich lekarzy tworzymy innowacyjną usługę, która pozwala pacjentom na uzyskanie szybkiej, skutecznej i co najważniejsze bezpiecznej opieki medycznej – kiedy tylko tego potrzebują. Litwa jest kolejnym rynkiem, na którym pojawia się nasza usługa – w najbliższym czasie planujemy uruchomienie Dimedic na innych rynkach europejskich. – mówi Maciej Szwajcowski, CEO Dimedic.

Misją Dimedic jest szybka pomoc pacjentom online, bez względu na to, gdzie przebywają. Już dziś recepty Dimedic realizowane są w całej Unii Europejskiej. Dimedic to jedna z największych przychodni online w Polsce funkcjonująca na rynku od 6 lat. Z ich usług dotychczas skorzystało już ponad 160 tysięcy osób. Obecnie oferujemy ponad 30 konsultacji medycznych, telefonicznych i za pośrednictwem formularzy.

Pandemia sprawiła, że aktywnie rozwija się rynek technologii medycznych. Normą stają się telemedycyna, zwłaszcza wobec seniorów. W ciągu kolejnych lat ten segment usług będzie się nieustannie rozwijać.

epoint
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments