Łukasz Mróz, artysta znany jako MROZU, został polskim ambasadorem Jim Beam, w ramach największej w historii kampanii wizerunkowej tej marki, prowadzonej pod hasłem Jim Beam Always Welcome.
W jej globalnej odsłonie biorą udział gwiazdy muzyki światowego formatu, jak Jack Garrett, Fontaines DC, Jose Gonzalez oraz Wolf Alice. Kampania promocyjna, wykorzystująca bogaty materiał wideo, połączona jest z wydarzeniami letnimi, w tym koncertami gwiazd, aktywnościami w punktach sprzedaży i lokalach oraz działaniami PR.
„Naszym głównym atutem jest doskonała whisky, która jest produkowana w tej samej rodzinie od 225 lat z bezkompromisowym przywiązaniem do jakości i tradycji. Nasz bourbon dojrzewa dwukrotnie dłużej niż wymaga tego amerykańskie prawo, co czyni go wyjątkowym, a jego smak sprawia, że delektują się nim ludzie na całym świecie. Również w Polsce Jim Beam jest doskonale znany i jest jedną z najlepiej sprzedających się whisky. Polska jest też jednym z pięciu najważniejszych rynków w Europie dla Jim Beam – komentuje Marta Krybus, Senior Brand Manager dystrybutora Jim Beam w Polsce – Stock Polska.
„Poprzez naszą kampanię chcemy sprawić, by Jim Beam stał się jeszcze bliższy naszym konsumentom. Chcemy opowiedzieć im o wartościach i emocjach, które leżą u podstaw marki, wprowadzić ich w świat swobody, beztroski i fajnej codzienności. Jim Beam to przecież nie poważne degustacje, ale spotkania z przyjaciółmi, także te całkowicie bez okazji, które sprawiają, że nawet zwykła rzeczywistość staje się niezwykła. Poprzez myśl przewodnią naszej kampanii „Always Welcome” chcemy zaakcentować, że niezależnie od miejsca i towarzystwa z Jim Beam każdy może poczuć się jak u siebie – jest mile widziany i zostaje gościnnie przyjęty, nawet jeśli kompletnie się tego nie spodziewa – mówi Agnieszka Wojtysiak, Senior Brand Manager Poland & Baltics w Beam Suntory.
Polska odsłona kampanii Jim Beam Always Welcome prowadzona będzie w różnych kanałach do końca grudnia 2021 i ma dotrzeć do 9 mln dorosłych konsumentów.