epoint

Wolt, fińska firma technologiczna, specjalizująca się w dostawie dań restauracyjnych oraz zakupów, planuje uruchomienie w Polsce Wolt Market – sieci wirtualnych supermarketów. Będą to niezależne sklepy, działające na takich samych zasadach, jak obecni partnerzy Wolt. Tym, co wyróżni Wolt Market od innych graczy na rynku, będzie pełny, liczący ponad 1 000 pozycji, asortyment dostępnych produktów oraz szybki czas dostawy. W Finlandii i Grecji, gdzie obecnie działa Wolt Market, wynosi on około 20 minut. Jesienią Wolt Market rozpocznie swoją działalność również w Czechach, Danii i na Węgrzech.

Dysponujemy jedną z najlepszych na świecie technologii, którą stale udoskonalają nasi inżynierowie. Dzięki niej konkurujemy z innymi graczami jakością oraz czasem realizacji naszych usług. To bogate zaplecze, które jest doskonałą bazą do dalszego rozwoju, skłoniło nas do uruchomienia Wolt Market. Chcemy, aby nasze wirtualne supermarkety były rozwiązaniem rewolucyjnym, wyznaczającym najwyższe standardy obsługi klienta. Dlatego też poza bogatym asortymentem, gwarancją czasu dostawy, zapewnimy bezpieczny i właściwy dla tego typu usług, sposób pakownia. – mówi Agata Polityło, General Manager Wolt Polska

Wolt Market będzie działał wyłącznie jako dark store, co oznacza, że będzie realizował tylko zamówienia online, składane ze pośrednictwem aplikacji Wolt. Doświadczenia pilotażowych sklepów Wolt Market z Finlandii i Grecji, potwierdzają, że model ten gwarantuje szybką realizację zamówienia, przy równoczesnym zachowaniu najwyższej jakości usługi. Rynek szybkich dostaw zakupów rozwija się bardzo dynamicznie i stale pojawiają się na nim nowi gracze. Konkurują oni ze sobą szybkością dostaw, ale przede wszystkim ich jakością. My będziemy oferowali konsumentom więcej, np. bogaty asortyment świeżych produktów – dodaje Agata Polityło, General Manager w Wolt Polska.

Nowy zespół

Wolt Market będzie samodzielną firmą, zarządzaną przez dedykowany zespół. Obecnie trwa rekrutacja na stanowiska general managera oraz członków wyższej kadry managerskiej. Będą oni odpowiedzialni za wprowadzenie oraz rozwój Wolt Market w Polsce. Wolt Market będzie funkcjonował na platformie Wolt jak każdy inny partner. Równocześnie będziemy stale rozwijali naszą współpracę z innymi podmiotami, ponieważ tylko w ten sposób możemy odpowiadać na potrzeby naszych konsumentów, którzy stale poszukują nowych opcji dostaw. Co więcej, do rozwijania tej współpracy będziemy wykorzystywali rozwiązania technologiczne, które zastosujemy w Wolt Market. Dzięki temu będziemy wspierali naszych dotychczasowych partnerów, a równocześnie oferowali konsumentom możliwość wyboru najlepszych produktów – mówi Polityło.

Obecnie dostawa zakupów za pośrednictwem aplikacji Wolt stanowi w niektórych krajach prawie 20 proc. wszystkich zamówień. Widoczny jest też stały wzrost zainteresowania tą usługą. Jednak dowóz dań restauracyjnych oraz rozbudowywanie mapy dostaw o nowe miasta i lokalizacje pozostaje głównym priorytetami firmy.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments