ALDI uruchamia aplikację mobilną dla pracowników i wdraża nowe funkcjonalności w aplikacji konsumenckiej. Pod nazwą ALDI AtoM wystartował nowoczesny, mobilny kanał komunikacji wewnętrznej, który służy do szybkiej wymiany informacji pomiędzy pracownikami, przekazywania najważniejszych informacji, nowości, zmian i inicjatyw oraz integruje całą społeczność ALDI. Sieć odświeżyła także aplikację dla klientów, wzbogacając ją między innymi o przepisy kulinarne i usprawniając funkcje wyszukiwania.
ALDI Polska stawia na nowoczesną komunikację z pracownikami. Firma uruchomiła aplikację mobilną ALDI AtoM, która pozwala na szybkie i łatwe przekazywanie ważnych treści i zgłaszanie inicjatyw, a także umożliwia komentowanie, czy lajkowanie zawartości. ALDI AtoM, czyli ALDI to My pozwala też na zintegrowanie członków zespołu, niezależnie od miejsca pracy czy zajmowanego stanowiska. Poza komunikacją widoczną dla każdego użytkownika pracownicy mogą kontaktować się ze sobą indywidualnie na prywatnym czacie.
Wraz ze wzrostem zatrudnienia, rozbudową struktur w ALDI, rozwojem sieci i otwieraniem kolejnych sklepów stawiamy także na otwartą i prostą komunikację z pracownikami. Wiemy jak ważny jest transparentny dialog, umiejętność słuchania i wyciągania wniosków — w końcu nikt nie zna marki tak dobrze jak jej pracownicy i klienci. Głos pracowników ma dla nas znaczenie, dlatego stworzyliśmy wewnętrzną aplikację, przy pomocy której mogą oni lepiej poznać się, inspirować, wymieniać doświadczeniami. To wszystko sprzyja otwartości i integracji rozproszonego po całym kraju zespołu. — mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji.
Aplikacja dostępna jest w wersji mobilnej lub webowej, na podstawie unikalnego loginu i hasła. Przewodnikami po jej świecie jest dwójka specjalnie stworzonych bohaterów marki – Aldik i Aldona. Dostęp do aplikacjijest dobrowolny oraz bezpłatny. Jej użytkownicy jako pierwsi informowani są o najważniejszych tematach związanych z firmą, mogą je komentować.
Również każdy z użytkowników AtoMu może dzielić się swoimi postami, publikować treści, które są dla niego ważne, ciekawe, przyciągające. Służy do tego sociall wall nazwany #teamALDI. Daje to możliwość lepszego poznania różnych obszarów, ale przede wszystkim ludzi, którzy na co dzień tworzą ALDI. Instalacja aplikacji jest dobrowolna i chociaż można przez nią przekazywać różnego rodzaju informacje, nie służy ona do egzekwowania wykonywania poleceń służbowych.Za kreację, wdrożenie oraz codzienną obsługę aplikacji odpowiada Agencja Hand Made.
To jednak nie koniec zmian. Sieć ALDI usprawniła także aplikację dla klientów, uruchamiając nowe jej funkcjonalności. Teraz konsumenci znajdą w niej także przepisy, dzięki czemu wszystkie pomysły na ulubione dania będą mieli pod ręką.Przepisy podzielono na przydatne kategorie (np. desery, dania główne, dania wegetariańskie i wiele więcej), poziom trudności czy czas przygotowania.
Wyszukanie ich umożliwia ikona lupki, dostępna u góry ekranu. Ulubione przepisy można zapisywać, klikając w serduszko, a także dzielić się nimi z rodziną i znajomymi, dzięki funkcji udostępniania. Wszystkie składniki potrzebne do wykonania można również zapisać na liście zakupów, tak, aby wchodząc do sklepu o niczym nie zapomnieć i z łatwością przygotować pyszne danie. Aktualizacja aplikacji ALDI dostępna jest do pobrania na urządzenia Apple z APP STORE i urządzenia z systemem Android z GOOGLE PLAY.