Trwa kampania marketingowa Gas Station Simulator – autorskiego tytułu DRAGO entertainment. Promocję gry wspiera partner biznesowy notowanego na NewConnect producenta gier, spółka Moonlit. Jest to możliwe dzięki zawartej umowie na zasadach cross-promocji. Współpraca obejmuje wzajemne promowanie Gas Station Simulator i Model Builder z portfolio Moonlit. Globalna premiera symulatora renowacji i rozbudowy stacji benzynowej zaplanowana jest na 15 września br.
Wielkimi krokami przygotowujemy się do premiery naszej autorskiej produkcji Gas Station Simulator. Tytuł zadebiutuje na PC już 15 września. Obecnie realizujemy intensywną kampanię marketingową gry, w czym poza Movie Games, wspiera nas również spółka Moonlit. Na mocy podpisanej umowy nasz partner biznesowy przeprowadzi cross-promocję Gas Station Simulator, a DRAGO entertainment będzie odpowiedzialne za promocję Model Builder z portfolio Moonlit. Współpracę podjęliśmy z uwagi na potencjał obu naszych gier. To nie pierwsza tego rodzaju umowa zawarta przez Moonlit. Firma podjęła wcześniej współpracę m.in. ze studiem 11bit Studios, w ramach której gracze Model Builder’ a otrzymają możliwość składania i malowania modeli z gry Frostpunk.. Liczymy, że duże doświadczenie naszego partnera biznesowego przełoży się na rozpoznawalność Gas Station Simulator wśród graczy i jednocześnie wysoką sprzedaż tytułu. – mówi Joanna Tynor, prezes zarządu DRAGO entertainment.
Kontrakt pomiędzy DRAGO entertainment, a Moonlit umożliwia m.in. wzajemne wykorzystanie określonych elementów obu tytułów. Gas Station Simulator rozgrywa się w USA wzdłuż autostrady prowadzącej przez pustynię. Gra pozwala na rozbudowę i odnowę zniszczonej stacji benzynowej. Użytkownik zajmuje się renowacją i zagospodarowaniem stacji benzynowej, jak i terenu wokół.
Gracz ma za zadanie wyposażyć stację paliw w niezbędne urządzenia, wprowadzić sprzedaż podstawowych towarów potrzebnych kierowcom oraz kontynuować rozbudowę biznesu o dalsze usługi i towary zwiększające zyski i atrakcyjność unikalnej stacji benzynowej. Ponadto w grze można odkryć wiele urozmaiceń w postaci mini-gier oraz zabawnych wątków.
Wishlista Gas Station Simulator cały czas rośnie. Obecnie liczy ponad 110 tys. zapisów. Demo oraz prolog tytułu do tej pory pobrało niespełna 500 tys. użytkowników. Ze względu na duże zainteresowanie grą, twórcy tego projektu szykują dla użytkowników także wersje konsolowe tytułu. Będzie to możliwe dzięki zawartej współpracy ze studiem MD Games. Partner biznesowy spółki wykona porty gry na platformy konsolowe. Spółka planuje, aby gra w wersji na PlayStation4 oraz Xbox pojawiła się na rynku w 2022 roku.
Jak już zostało wspomniane, globalna premiera Gas Station Simulator, przy współpracy z notowaną na rynku NewConnect spółką Movie Games, odbędzie się już 15 września. Za wydanie i dystrybucję gry na rynku chińskim odpowiada firma HeartBeat Interactive Entertainment Ltd. z siedzibą w Fujian.
Niedawno DRAGO entertainment podsumowało wyniki za Q2 br. W raportowanym okresie spółka wypracowała prawie 0,4 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, co dało prawie 4-krotny wzrost wyniku w porównaniu r/r. Od stycznia do czerwca firma osiągnęła przychody ze sprzedaży o wartości niespełna 0,5 mln zł.