Glovo wdraża nową zakładkę „Sklepy z alkoholem” agregującą tego rodzaju asortyment oferowany przez dedykowane sklepy. Usługa dostępna jest na terenie Warszawy, jednak firma planuje wdrożenie konceptu w kolejnych miastach.
Po uruchomieniu systemu szybkich dostaw Q-Commerce abonamentowej usługi Glovo Prime, czy sieci mikrocentrów dystrybucji, Glovo wdraża kolejne rozszerzenie oferty. W ramach pilotażu kurierzy dostarczą na terenie Warszawy nową kategorię produktów.
Wśród sklepów z asortymentem alkoholowym dostępnych w dedykowanej zakładce, użytkownicy aplikacji, w zależności od swojej lokalizacji, mogą zamówić produkty oferowane przez: Inne beczki, Vine Avenue, Wine Me, Single Malt, Smacza Jama, Dobre Wina. Oferta będzie sukcesywnie rozszerzana o nowych partnerów i udostępniana w kolejnych miastach.
Nieustannie obserwujemy potrzeby zarówno naszych klientów, jak i partnerów. Wprowadziliśmy ostatnio wiele innowacji, dzięki którym użytkownicy aplikacji mogą jeszcze wygodniej zamawiać dania z restauracji, robić zakupy spożywcze oraz składać niestandardowe zamówienia. Rozwijanie sieci partnerstw, zwiększanie dostępności geograficznej aplikacji i udostępnianie nowych kategorii jest dla nas priorytetem.– podkreśla Carlos Silvan, główny menedżer Glovo na Polskę.
Podczas składania zamówienia poprzez dedykowaną zakładkę, klienci będą musieli każdorazowo potwierdzić swój wiek, zaakceptować regulamin, a przez to zgodzić się na zweryfikowanie pełnoletności przez kuriera, a także odmowę wydania produktu osobie nietrzeźwej.
Na początku lipca pojawiła się także nowa usługa o nazwie Glovo Prime. To miesięczny abonament, dzięki któremu użytkownicy mogą korzystać z darmowych dostaw oraz szytych na miarę ofert z ulubionych restauracji czy sklepów partnerskich. Usługa została już wcześniej uruchomiona m.in. na rynku hiszpańskim, od dzisiaj mogą skorzystać z niej także polscy użytkownicy.