Według najnowszego badania Canalys za II kwartał 2021 r. realme zajęło trzecią pozycję w Polsce i czwartą w regionie CEE pod względem liczby dostarczanych urządzeń. Marka realme ogłosiła także osiągnięcie kolejnego kamienia milowego w swoim globalnym rozwoju – producent przekroczył próg sprzedaży 100 milionów smartfonów na całym świecie.
Według raportu Strategy Analytics firmy konsultingowej zajmującej się badaniami rynku realme jest marką, która najszybciej w branży, bo w ciągu niespełna 37 miesięcy, osiągnęła ten poziom sprzedaży.
realme pierwszy raz w top 3 dostawców smartfonów w Polsce
Według najnowszego notowania Canalys za II kwartał 2021 roku, marka realme awansowała na trzecie miejsce w Polsce pod względem liczby sprzedanych urządzeń, odnotowując roczny wzrost na poziomie 10685%. Najnowsze dane są przełomowe dla realme w całej Europie, gdzie firma zajęła piąte miejsce z najwyższym wśród producentów smartfonów wzrostem o wysokości 1282%. Biorąc pod uwagę sam region Europy Środkowo-Wschodniej, marka wzrosła o 2040% i znalazła się na czwartej pozycji. realme po raz pierwszy zajęło drugie miejsce na Słowenii, trzecie w Polsce, czwarte w Czechach i piąte we Włoszech.
Osiągnięcie pozycji TOP 3 w Polsce po zaledwie roku działalności realme na naszym rynku to ogromny sukces, z którego jesteśmy dumni i który dodaje nam skrzydeł do pokonywania kolejnych wyzwań. Wzrost liczby smartfonów realme, które trafiły do rąk użytkowników w Polsce, jest najlepszym dowodem na to, jak silną pozycję na rynku zyskała nasza marka. Najnowsze dane potwierdzają także, że strategia i wartości realme doskonale odpowiadają na bieżące potrzeby klientów. – mówi Łukasz Łyżwa, szef sprzedaży realme w Polsce.
W II kwartale 2021 na polskim rynku zadebiutowały kolejne smartfony i akcesoria producenta, oferujące innowacyjne rozwiązania w przystępnych cenach. Do sklepów trafiły m.in.: smartfon realme 8 Pro z aparatem 108 MP, budżetowy realme 8 wyróżniający się młodzieżowym designem, realme 8 5G oferujący łączność 5G w przystępnej cenie oraz ultraszybki flagowiec realme GT.
realme nie zwalnia tempa i w kolejnych miesiącach planuje dalszy rozwój strategii 1+5+T dla segmentu AiOT. Skrót ten można rozszyfrować jako: 1 smartfon (centrum systemu AiOT) oraz 5 kategorii produktów (TWS, wearables, TV, inteligentne głośniki oraz laptopy) i T jak platforma TechLife. Producent szacuje, że do końca roku do ekosystemu podłączonych będzie już 8 milionów urządzeń.
100 milionów sprzedanych smartfonów na całym świecie
Marka realme została stworzona w maju 2018 r. i już w trzecim kwartale 2019 r. zyskała miano najszybciej rozwijającego się producenta smartfonów na świecie. Szybkie tempo rozwoju pozwoliło firmie osiągnąć 50 milionów sprzedanych urządzeń w rekordowym czasie – 9 kwartałów. Kolejnym znaczącym dokonaniem było odnotowanie przez realme najszybszego wzrostu rok do roku wśród 10 największych marek smartfonów w 2021 r.
Producent może pochwalić się także m.in. wprowadzeniem na rynek technologii ładowania UltraDart 125 W i smartfona 5G w cenie poniżej 200 dolarów oraz wyposażeniem swoich produktów w procesor Qualcomm Snapdragon 888, jako jeden z pierwszych w branży.
Teraz marka osiągnęła kolejny kluczowy próg sprzedaży w skali globalnej. Według najnowszego raportu Strategy Analytics, smartfony realme trafiły już do rąk ponad 100 milionów użytkowników z całego świata. Zyskanie tak szerokiego grona odbiorców zajęło realme niespełna trzy lata, co stanowi kolejny rekordowy wynik realme w skali branży.
Ostatnie trzy lata były silnie związane z duchem przedsiębiorczości i rozwojem firmy realme. Dzięki ogromnemu wsparciu naszych młodych użytkowników udało nam się osiągnąć cel, jakim jest sprzedaż 100 milionów smartfonów. Będziemy nadal dostarczać młodym konsumentom na całym świecie produkty w przystępnych cenach, o najwyższej wydajności i designie wyznaczającym trendy. Naszym celem jest sprzedanie kolejnych 100 milionów urządzeń do końca 2022 roku oraz sprzedaż 100 milionów sztuk w 2023 roku. – podsumowuje Sky Li, dyrektor generalny realme.