Carpol – jeden z liderów rynku zabudów aut dostawczych – wybrał platformę IFS do obsługi procesów produkcji, łańcucha dostaw, finansów i księgowości oraz HR, z natychmiastowym dostępem do danych analitycznych.
Współpracując z dealerami międzynarodowych marek samochodowych, Carpol oferuje rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb klienta, które nie są dostępne w standardowej ofercie producentów. Firma, opierając swoją działalność na unikalnych technologiach, sięga po najnowsze rozwiązania, aby doskonalić procesy produkcyjne i zabudowy.
Wybierając IFS Carpol stawia na funkcjonalność, nowoczesność i elastyczność architektury rozwiązań. Za doradztwo oraz wdrożenie odpowiada InfoConsulting, kluczowy partner IFS. Carpol zdecydował się na rozwiązania IFS ze względu na funkcjonalność dopasowaną do swoich potrzeb oraz planów rozwoju działalności. Dostarczając najwyższej jakości zabudowy dla wszystkich marek samochodowych dostępnych w Polsce, firma postawiła na narzędzia informatyczne zapewniające możliwość szybkiej reakcji na zmieniające się potrzeby oraz intuicyjne i łatwe w obsłudze aplikacje.
Niezawodne wsparcie kluczowych obszarów działalności
„Kładziemy nacisk na rozbudowę naszych narzędzi, szczególnie związanych z automatyzacją procesów biznesowych. Ma to na celu zmniejszenie kosztów i redukcję powtarzalnej pracy, co jest istotne przy rosnących kosztach i niedoborach na rynku. IFS zawsze stawia na intensywny rozwój swojego oprogramowania, dzięki czemu umożliwiamy budowanie wartości dodanej, zapewniamy dostęp do innowacji, otwartość, elastyczność i skalowalność rozwiązania. Tym bardziej cieszy nas, że Carpol zdecydował się na rozwiązania IFS. Rozumiemy, że sukces naszych klientów jest też naszym sukcesem – podkreśla Marek Głazowski, prezes IFS Poland & Europe East.
Współpraca Carpol z IFS oraz InfoConsulting obejmuje kompleksowe wdrożenie jednej zintegrowanej platformy IFS do obsługi procesów produkcji, łańcucha dostaw, finansów
i księgowości oraz HR, z natychmiastowym dostępem do danych analitycznych poprzez
dedykowane obszarowo pulpity zarządcze, operacyjne i raportujące.
„Współpracując z naszymi klientami bierzemy odpowiedzialność za cały proces transformacji cyfrowej. Przeprowadzamy szczegółowe analizy i doradzamy najlepsze rozwiązania, dostosowane do specyfiki działalności klienta. Wdrożenie systemu IFS to gwarancja jakości i efektywnego wykorzystania najnowszych technologii. Carpol zdecydował się na współpracę z InfoConsulting w celu optymalizacji kluczowych procesów biznesowych, dalszego zwiększania wydajności i szybkiego wzrostu. Dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu, wspólnie z IFS, jesteśmy w stanie sprostać tym oczekiwaniom – powiedział Mirosław Kamiński, prezes InfoConsulting.
Unikalna technologia potrzebuje sprawdzonego wsparcia
System IFS Applications ujednolici aktywności biznesowe firmy Carpol. Dzięki wdrożeniu możliwe będą usprawnienie najważniejszych procesów realizowanych przez firmę oraz zwiększenie przychodów ze sprzedaży. Istotne pozostaną również zmniejszenie kosztów administracji i utrzymania – poprzez automatyzację operacji HR oraz zarządzanie sprzedażą i serwisem.
„Nasz konsekwentny rozwój jest możliwy dzięki odpowiadaniu na spersonalizowane potrzeby klientów. Zawsze zapewniamy najwyższą jakość oferowanych produktów, jednocześnie dbając o wykorzystanie innowacyjnych technologii i procesów produkcji. Z perspektywy naszych potrzeb kluczowy był wybór rozwiązań, które idealnie dopasują się do naszych potrzeb oraz będą stanowić niezawodne wsparcie. Jesteśmy na początku naszej wspólnej drogi z IFS i InfoConsulting. Jednym z kluczowych czynników naszej decyzji były niezawodne rozwiązania i silny zespół wdrożeniowy, który mógł zostać przydzielony do naszego projektu. Z niecierpliwością czekamy na tę nową fazę wzrostu w historii Carpol – powiedziała Marzanna Stańczuk, prezes zarządu Carpol.
Grupa IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją oraz dystrybucją towarów, tworzeniem i utrzymywaniem składników majątku a także zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. W ramach jednej platformy nasze poszczególne produkty branżowe są natywnie połączone w jednym modelu danych. Wykorzystują wbudowane innowacje cyfrowe, dzięki czemu firmy korzystające z narzędzi IFS mogą zapewnić swoim klientom najlepszą obsługę w czasie rzeczywistym – Moment of Service.