W Polsce DEKRA działa od ponad 20 lat, realizując misję, której celem jest zapewnienie bezpieczeństwa na drodze, w pracy i domu. W ramach współpracy zadaniem hostów Vee jest znalezienie osób chętnych do udziału w akcji organizowanej przez DEKRA oraz weryfikacja parametrów ich pojazdów, takich jak: przebieg, marka czy rocznik.
Podjęcie współpracy z tak dużym podmiotem jest dla nas kolejnym potwierdzeniem, że inwestowanie w R&D przynosi wymierne rezultaty biznesowe. Dzięki wysokiej efektywności, zapewnianej przez hosty Vee, DEKRA Polska powierzyła nam realizację jednego ze swoich kluczowych projektów. W lipcu host Vee uzyskał pozytywną informację zwrotną od ponad 84% osób, a to dopiero początek. Wierzę, że obecnie prowadzona akcja jest tylko wstępem do długoterminowej współpracy naszych firm. – mówi Dawid Wójcicki, CEO Vee.
Obecnie prowadzona akcja ma na celu weryfikację przyznanych przez DEKRA certyfikatów. Udział w niej może wziąć każdy posiadacz samochodu spełniającego określone wymogi (m.in. wiek auta nieprzekraczający 7 lat czy przebieg nie wyższy niż 180 tys. km).
Prowadzona przez nas akcja zwiększa bezpieczeństwo na drogach, a im więcej osób weźmie w niej udział, tym więcej punktów będziemy mogli sprawdzić. Automatyzacja telefonicznego kontaktu z właścicielami aut pozwoliła nam w krótkim czasie pozyskać dużą liczbę uczestników – w lipcu host zakwalifikował niemal 23% rozmówców. Przy obecnej strukturze i obłożeniu naszego contact center nie bylibyśmy w stanie osiągnąć takiego wyniku. Nie chcieliśmy też powierzać tego procesu firmie zewnętrznej, ponieważ wówczas nie mielibyśmy kontroli nad jakością kontaktu. Hosty Vee były zatem idealnym rozwiązaniem i jeśli projekt przyniesie zakładaną efektywność, to z dużą pewnością będziemy chcieli rozszerzyć obszar naszej współpracy. – mówi Mariusz Mankiewicz, Prezes Zarządu DEKRA Polska.
Hosty Vee każdego dnia płynnie rozmawiają z tysiącami Polaków, realizując m.in. takie procesy jak: umawianie na badania czy wizyty lekarskie i przypominanie o nich, miękką windykację, zgłoszenia assistance oraz weryfikację zainteresowania usługami lub produktami. Firma współpracuje z klientami z sektorów ubezpieczeniowego, bankowego czy medycznego. Realizacja działań dla DEKRA oznacza dołączenie kolejnego rynku – TIC (badań, inspekcji i certyfikacji) – do portfolio Vee.
Obecnie spółka oferuje rozwiązania z zakresu automatyzacji contact center dla korporacji pod nazwą Vee Center. Jednak już niedługo ma wprowadzić na rynek „pudełkowe” rozwiązanie dla małych i średnich firm – Vee Host, czyli wirtualną recepcjonistkę. Jako pierwsze z serii będzie dostępne „pudełko” dla podmiotów medycznych, pozwalające na obsługę zarówno połączeń przychodzących, jak i wychodzących.
Kolejne będą dedykowane m.in. zakładom fryzjerskim, kosmetycznym czy warsztatom samochodowym. Vee Host będzie oferować gotowe (commercial off-the-shelf) produkty, dostępne w modelu abonamentowym. Podstawowa wersja ma kosztować ok. 500 zł miesięcznie, a rozszerzona ok. 1 500 zł miesięcznie.
Wartość rynku, na którym działa Vee w bliskiej perspektywie będzie wynosić 6 mld USD. Spółka zakłada, że wprowadzenie na rynek Vee Host przełoży się na kapitalizację na poziomie 1 mld EUR przy miesięcznych przychodach ok. 6 mln EUR i zysku na poziomie niemal 2,5 mln EUR w perspektywie 2 lat.