Startuje 7. edycja dni kultury francuskiej “French Touch 2021”. W II połowie października apetyt na Francję rozbudzi specjalna akcja handlowa, weźmie w niej udział ponad 6000 partnerów.
Polski French Touch to 3-tygodniowe święto Francji, podczas którego w tysiącach sklepów i punktach sprzedaży oferowane są wyselekcjonowane produkty francuskie od tych popularnych we Francji spożywczych do luksusowych. Handlowa odsłona French Touch, odbędzie się przy współpracy z siecią sklepów Biedronka oraz ponad 6000 partnerami z całego kraju.
Pozwoli odkryć ogrom francuskich specjałów w polskich sklepach oraz dostrzec, jak licznie
reprezentowane są w Polsce francuskie firmy, w wielu branżach. French Touch to również
wydarzenia kulturalno-muzyczne, których zwieńczeniem jest Gala French Touch transmitowana na żywo w telewizji.
Pierwsza edycja kampanii French Touch miała miejsce w roku 2015, a jej sukces w Polsce sprawił, że podobne przedsięwzięcia postanowiono realizować również w krajach Beneluksu, Rosji, w Chinach i państwach Afryki.
„Projekt French Touch powstał z miłości do Francji i olbrzymiego uwielbienia do Polski. French Touch to pretekst do dzielenia się wszystkim co najlepsze we Francji. Francję i Polskę łączy historia oraz szczególne więzi, które z biegiem czasu zacieśniają się jeszcze bardziej. My inspirujemy, zachęcamy do wzajemnego poznawania się, ułatwiamy i pokazujemy drogę” – powiedział Daniel Teboul, prezes French Touch.