OSHEE łączy siły z CD PROJEKT RED. Dzięki współpracy na rynku pojawią się napoje funkcjonalne sygnowane marką Wiedźmin. Każdy z nich będzie nawiązywać w swojej charakterystyce do postaci, artefaktów, czy magii znanej z uniwersum fantasy, które zyskało sobie miliony fanów na całym świecie.
Nowa, limitowana seria napojów izotonicznych i energetycznych łączy OSHEE World ze światem Wiedźmina. Na sklepowych półkach zagoszczą napoje z wizerunkami Geralta, Yennefer, Ciri czy Eredina, znanymi z gier wideo studia CD PROJEKT RED.
O współpracy
Kierując się hasłem „Live, Fight, Win”, OSHEE współpracowało z najbardziej rozpoznawalnymi i najlepszymi zawodnikami oraz klubami piłkarskimi. Marka zapracowała na pozycję lidera na rynku napojów funkcjonalnych oraz izotonicznych, a jej produkty stały się integralną częścią treningu i rywalizacji zarówno dla amatorów, jak i zawodowców. Teraz OSHEE nawiązuje współpracę z CD PROJEKT RED, twórcami gier wideo o Geralcie z Rivii, które przyczyniły się do nadana światowego rozgłosu uniwersum Wiedźmina.
OSHEE jest postrzegana jako marka międzynarodowa, podobnie jak Wiedźmin. Po kilkunastu latach na rynku sportowym poczuliśmy, że musimy wyjść szerzej. Zacząć eksplorować nieznane nam jeszcze obszary. Współpraca z CD PROJEKT RED jest dla nas bardzo ważna, bo pozwala otworzyć bramy do nowych światów. Wierzymy, że skoro nasze napoje wspomagają rozwój sportowców, to mogą również efektywnie wspierać e-sportowców oraz gamerów. – powiedział Tadeusz Czarniecki, CMO w OSHEE.
Tak powstała limitowana, unikatowa seria napojów izotonicznych i energetycznych, ściśle związanych ze światem Geralta z Rivii. „Jaskółka”, „Zamieć” i „Kot” to napoje inspirowane eliksirami, które w świecie Wiedźmina przyspieszały regenerację, poprawiały refleks
i pozwalały widzieć w ciemnościach. Napój witaminowy o smaku bzu i agrestu to z kolei domena potężnej Yennefer. Jego twórców zainspirował zarówno fiołkowy kolor oczu czarodziejki, jak i jej ulubione perfumy.
Na etykietach nie zabraknie też innych bohaterów z gier o Wiedźminie stworzonych przez CD PROJEKT RED. Postać Geralta z Rivii znajdziemy na eliksirze izotonicznym oraz batonie dodającym energii. Z kolei na energy water pojawią się Ciri oraz Eredin – Król Dzikiego Gonu. Wymienione produkty będą miały esencjonalne, „gęste” smaki, kojarzone z krwistym granatem oraz soczyście czerwoną pomarańczą.
Loteria z nagrodami
Od 1 września do 31 grudnia 2021 wprowadzeniu na rynek limitowanej linii produktów OSHEE będzie towarzyszyć loteria, w której do wygrania będzie ponad 2000 nagród. Aby wziąć w niej udział, wystarczy zachować paragon zakupu w przypadku Energy Drinków lub znaleźć kod pod etykietą napojów izotonicznych i napojów witaminowych.
Wśród nagród znajduje się 400 kodów na grę „Wiedźmin 3: Dziki Gon – Edycja Gry Roku”, 400 kodów zniżkowych w wysokości 20 zł przy zakupach powyżej 100 zł, do wydania w oficjalnym sklepie CD PROJEKT RED GEAR, 400 voucherów na internetowy koncert z muzyką z gry „Wiedźmin 3: Dziki Gon” oraz 1000 zestawów gadżetów od OSHEE. Szczegóły na stronie oshee-wiedzmin.pl.
Kampania reklamowa
W październiku ruszy kampania outdoorowa i digitalowa, związana z wprowadzeniem na rynek limitowanych produktów OSHEE. W największych miastach Polski pojawią się nośniki reklamowe. Wykorzystane zostaną zarówno billboardy, siatki wielkoformatowe jak i nośniki citylight premium czy backlight.
Jednocześnie rozpocznie się kampania digitalowa. W YouTube oraz serwisach VOD pojawią się formaty wideo. Zaplanowano również dedykowane formaty reklamowe display. W mediach społecznościowych działania promocyjne pozwolą zaangażować odbiorców we wszystkich dostępnych platformach, również włączając współpracę z popularnymi influencerami.