epoint

Kool Things, najbardziej doświadczona agencja marketingu gamingowego w Polsce, wygrała przetarg na aktywację konsumencką dla marki Sprite. Spółka należąca do GK Kool2Play odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii, która potrwa do 30 listopada. 

Kampania przygotowana przez agencję gaming marketingu Kool Things wspiera akcję promocyjną Sprite. Marka należąca do Coca-Cola Company prowadzi loterię skierowaną do graczy, ze szczególnym naciskiem na fanów gier wideo. Ogólnopolska loteria trwa do 30 listopada, a do wygrania jest 30 konsol PlayStation 5,25 słuchawek Pulse 3D™, 25 kontrolerów DualSense™, 100 kart prepaid do PS Store o wartości 50 zł oraz 50 kart prepaid do PS Store o wartości 100 zł.

Sprite jest jedną z najpopularniejszych na świecie marek i od lat jest obecny również w gamingu. Cieszymy się z wygranego przetargu oraz z faktu, że o wyborze zadecydował wysoki poziom oferty, którą przygotował zespół Kool Things. — komentuje Marcin Marzęcki, CEO GK Kool2Play.

Marka Sprite od lat działa z powodzeniem w obszarze gier, tworząc reklamy i promocje skierowane do graczy i esportowców. Do działań w Polsce związanych z gamingiem należą m.in. limitowana edycja puszek w kolaboracji z grą Cyberpunk 2077, współpraca z influencerami gamingowymi, czy też z drużynami esportowymi.

Umowa z marką Sprite, z portfolio Coca-Cola, rozpoczyna nowy rozdział w historii agencji Kool Things, w którym to poszerzamy naszą ofertę o realizacje dla kultowych brandów z kategorii lifestyle. Niezmiernie cieszy nas to, że możemy ten rozdział zacząć od pracy dla globalnej i rozpoznawalnej marki. Jest to świetne uzupełnienie długiej listy naszych sprawdzonych partnerów, wśród których znaleźć można takie firmy jak m.in.: Activision Blizzard, PUBG Corporation, Razer, Square Enix, Take-Two Interactive i The Pokémon Company — kończy Marzęcki.

Równocześnie notowana na NewConnect GK Kool2Play, do której należy agencja Kool Things, nie zwalnia tempa. Wielkimi krokami zbliża się premiera futurystycznej gry akcji Uragun, która w pierwszej kolejności ukaże się w Early Access na platformie Steam. Gra, w której gracz wcieli się w uroczego, ale zabójczego mecha, będzie tytułem rozwijanym długofalowo. Przyczynią się do tego  m.in. uzyskane w ostatnim czasie przez Kool2Play granty o łącznej wartości ponad 5,2 miliona złotych.

Pierwszy ze wspartych projektów dotyczy stworzenia zaawansowanej sztucznej inteligencji przeciwników, a drugi automatyzacji testowania gier z wykorzystaniem SI. Oba projekty przełożą się na wysoką jakość tworzonych przez Kool2Play gier. Równolegle Spółka pracuje nad dwoma planowanymi na kolejne lata produkcjami o kodowych nazwach Project X oraz Project Y, a także narzędziem do analityki i automatyzacji działań marketingowych o nazwie Buffmaker.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments