Huawei w trakcie ostatniej konferencji prasowej zapowiedziało nowe produkty oraz kampanie marketingowe, które już niedługo trafią do Polski.
MateView GT 27
Huawei wprowadza do sprzedaży w Polsce nowy monitor dedykowany graczom – MateView GT 27”. Urządzenie charakteryzuje się 27-calowym zakrzywionym ekranem 2K z wysoką częstotliwością odświeżania na poziomie aż 165 Hz. MateView GT 27” jest już dostępny w przedsprzedaży – do 14 listopada można go zamówić w zestawie ze smartwatchem Huawei Watch GT 2e. Rekomendowana cena urządzenia to 1 699 zł.
Nowy monitor Huawei można kupić w sklepie internetowym huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia oraz w RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, Morele.net, Neonet, x-kom i Komputronik. Regularna sprzedaż urządzenia ruszy 15 listopada.
Monitor MateView GT 27” został wyposażony w zakrzywiony, 27-calowy wyświetlacz o proporcjach 16:9, który obsługuje rozdzielczość 2560 × 1440 pikseli. Urządzenie zapewnia kinowe doznania wizualne, dzięki reprodukcji palety aż 16,7 milionów kolorów. Szczególny komfort pracy i rozrywki zapewnia też wysoki kontrast ekranu wynoszący 4000:1 oraz 90% pokrycie przestrzeni barw DCPI-P3.
Monitor został wyposażony w funkcję Dark Field Control, która dostosowuje jasność wyświetlacza w scenach o słabym oświetleniu, sprawiając, że wszystkie detale są dobrze widoczne, a obraz gry jest jeszcze bardziej realistyczny. Funkcja Crosshair, która włącza na środku ekranu krzyżyk, pozwala podnieść precyzję i celność w grach typu FPS. Z kolei dzięki wbudowanemu w monitor joystickowi, użytkownik może wybierać spośród 8 trybów wyświetlania, między innymi RTS, MOBA i FPS, dzięki czemu może dostosować ustawienia obrazu do różnych rodzajów gier.
MateBook 14s
Huawei rozszerza swoje portfolio laptopów premium, wprowadzając do sprzedaży nowy model – MateBook 14s. Urządzenie zapewnia najwyższą wydajność gwarantowaną przez procesor Intel Core 11. generacji z serii H, a ultrasmukła i lekka obudowa oraz dotykowy ekran FullView 2,5K podnoszą komfort mobilnej pracy i rozrywki. MateBook 14s jest już dostępny w przedsprzedaży – do 14 listopada można go zamówić w zestawie ze smartwatchem Huawei Watch 3 Active. Klienci mogą też skorzystać z atrakcyjnej oferty serwisowej dla nowego laptopa, w tym wydłużonej do 3 lat gwarancji na urządzenie.
Rekomendowana cena MateBook 14s w konfiguracji z procesorem Intel Core i7, pamięcią operacyjną 16 GB oraz pamięcią wewnętrzną o pojemności 1 TB to 7 499 zł. Na polskim rynku dostępny jest też MateBook 14s w konfiguracji z procesorem Intel Core i5, pamięcią operacyjną 16 GB oraz pamięcią wewnętrzną 512 GB w rekomendowanej cenie 5 999 zł oraz w MateBook 14s w konfiguracji z procesorem Intel Core i5, pamięcią operacyjną 8 GB oraz pamięcią wewnętrzną 512 GB. Rekomendowana cena tego wariantu to 4 999 zł.
W telewizyjnej i digitalowej kampanii Huawei odnośnie nowej serii laptopów wystąpi ambasador marki – Robert Lewandowski, który zaprezentuje najważniejsze cechy urządzenia. Wideo prezentuje ambasadora Huawei poza boiskiem, podczas dynamicznego dnia pracy, w którym towarzyszy mu najnowszy laptop Huawei. Lekkość modelu pozwala mu na w pełni mobilną pracę i rozrywkę, a ultrasmukły design laptopa dopełnia jego styl.
Turniej „Osiągaj więcej. Powered by Huawei”
Huawei zaprasza do udziału w turnieju gamingowym, który odbędzie się z okazji wprowadzenia do sprzedaży nowego monitora dla graczy MateView GT 27”. Uczestnicy turnieju zawalczą o atrakcyjne nagrody, konkurując w grze wybranej z puli trzech popularnych tytułów: League of Legends, Teamfight Tactics lub Valorant. W promocję Huawei MateView GT 27” zostali zaangażowani popularni twórcy, znani z platformy Twitch – na niej będzie można na żywo śledzić finałowe rozgrywki.
Turniej będzie rozgrywany w 3 fazach:
• Faza 1 – eliminacje: uczestnicy rejestrują się do wybranych drużyn, których liderami są znani w sieci gracze i rywalizują o przejście do kolejnego etapu turnieju.
• Faza 2 – kwalifikacje: rywalizacja wyłonionych w pierwszej fazie zespołów transmitowana na żywo na platformie Twitch na kanale każdego z zaangażowanych w turniej twórców. Opiekunowie drużyn aktywnie wspierają swoich podopiecznych w rywalizacji.
• Faza 3 – finały: rywalizacja najlepszych drużyn w studiu turniejowym, w dniach 26-28 listopada. Rozgrywki finałowe są jednocześnie transmitowane na żywo na kanałach influencerów. W przerwach pomiędzy rozgrywkami gospodarz finałowego wydarzenia komentuje przebieg turnieju, a także łączy się na żywo z opiekunami zespołów.
Huawei przygotował atrakcyjne nagrody dla zwycięzców rozgrywek – najnowsze monitory gamingowe Huawei MateView GT 27″, smartwatche Huawei GT 2e oraz nagrody pieniężne w wysokości 350 zł.