Giants Uprising autorstwa VARSAV Game Studios, już 2 listopada będzie miała premierę w Steam Early Access. W nadchodzącym tygodniu spółka zaprezentuje gameplay trailer oraz udostępni wersję przedpremierową dziennikarzom, oraz influencerom.
W odróżnieniu od większości polskich zespołów VARSAV Game Studios stawia na promocję tytułu już na premierę Early Access. Spółka w ten sposób chce wykorzystać pozytywny odbiór w trakcie targów Gamescom, gdzie Giants Uprising było najpopularniejszą polską grą, osiągając ponad 0,5 mln wyświetleń na Youtube (obecnie zaprezentowany wówczas trailer ma już blisko 1,4 mln odsłon). W ramach przygotowań do premiery VARSAV Game Studios planuje przeprowadzić działania promocyjne skierowane do graczy i influencerów z całego świata.
Nadchodzącą premierę traktujemy wyjątkowo poważnie — pracujemy pełną parą nad ostatnimi szlifami naszej gry oraz przygotowujemy działania promocyjne związane z premierą. Już w przyszłym tygodniu zaprezentujemy gameplay trailer, natomiast bliżej premiery zaprezentujemy roadmapę dalszego rozwoju projektu i kolejne materiały wideo, w tym release trailer — komentuje prezes VARSAV Game Studios, Łukasz Rosiński.

Giants Uprising jest przygodową grą akcji osadzoną w średniowieczu, w której gracz wciela się w rolę olbrzyma. Długość rozgrywki na start wersji Early Access planowana jest na 4-6 godzin w zależności od trybu gry i będzie rozwijana poprzez dodawanie kolejnych map czy trybów rozgrywki. Bohater zmierzy się nie tylko z ludzkimi żołnierzami, ale również ze zniewolonymi gigantami, w brutalnych starciach z wykorzystaniem m.in. elementów otoczenia. VARSAV Game Studios postawił na wydanie gry własnymi siłami, pomimo dużego zainteresowania zagranicznych podmiotów. Finalna cena gry zostanie ogłoszona niebawem.
Zdecydowaliśmy się na premierę bez wsparcia wydawcy, ponieważ jesteśmy świadomi potencjału naszej gry — od udanego restartu marketingu gry podczas targów Gamescom, zgłosiło się do nas 14 wydawców, którzy są zainteresowani wydaniem Giants Uprising. Po wielu perturbacjach przy tworzeniu gry m.in. wynikających z nagłego przejścia na tryb pracy zdalnej, w mojej opinii udało nam się finalnie stworzyć niezwykle wyrazistą i nietuzinkową produkcję. Świeżość naszego pomysłu i jego finalna jakość mają pozytywne odzwierciedlenie w zainteresowaniu grą wśród influencerów — widzimy to m.in. w ilości otrzymywanych zgłoszeń na klucze recenzenckie. — kończy Rosiński.