epoint

Klarna zaprezentowała dziś nową aplikację zakupową typu “wszystko w jednym” (all in one), dostępną na wszystkich rynkach, na których działa firma. Wraz z rozwojem rynku aplikacji zakupowych ich liczba rośnie bardzo szybko, ale konsumenci chcący dokonywać zakupów online muszą korzystać z bardzo wielu oddzielnych rozwiązań mobilnych – co bywa dla nich frustrujące i czasochłonne.

Klarna rozwiązuje ten problem, uruchamiając jedną aplikację integrującą wszystkie zakupy i sklepy online w jednym miejscu. Za pośrednictwem aplikacji Klarna konsumenci mogą robić zakupy we wszystkich sklepach internetowych, przeglądać oferty i spersonalizowane kolekcje zakupów, zapisywać przedmioty i aktywować powiadomienia o obniżkach cen, śledzić dostawy produktów, zarządzać płatnościami oraz zwrotami i nie tylko. Dzięki bezkosztowemu rozwiązaniu do robienia zakupów autorstwa Klarna konsumenci mogą teraz korzystać z jej metod płatności we wszystkich sklepach internetowych, niezależnie od tego, czy te są bezpośrednio zintegrowane z Klarna.

Nowa aplikacja fundamentalnie zmienia sposób dokonywania zakupów. Odpowiada na rzeczywiste potrzeby konsumentów, dając im pełną kontrolę nad całym procesem zakupowym. M-commerce (zakupy w aplikacjach mobilnych) rozwija się w ogromnym tempie. W ciągu ostatnich dwóch lat liczba pobrań aplikacji zakupowych wzrosła o 36%, a wolumen zakupów w aplikacjach aż o 54%. Obecnie konsumenci oczekują sprawnych, zintegrowanych rozwiązań, odpowiadających na ich potrzeby, a jednocześnie pozwalających zaoszczędzić czas i pieniądze. W jednym z ostatnich badań Klarna 70%1 konsumentów wskazało, że najchętniej dokonywaliby wszystkich zakupów w sieci za pośrednictwem jednej aplikacji, zamiast przełączania się między różnymi aplikacjami. Ponad 68% respondentów uznało prostotę w obsłudze i oszczędność czasu za dwie najważniejsze korzyści. Nowa aplikacja Klarna skutecznie wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom, eliminując konieczność przełączania się pomiędzy kilkoma aplikacjami.

Sebastian Siemiątkowski, CEO Klarna

Dziś kupujący szukają prostoty, która zaspokaja ich specyficzne potrzeby w jednym miejscu i umożliwia szereg działań w czasie ich ścieżki zakupowej. Przełączanie się pomiędzy aplikacjami jest czymś, co nas, konsumentów, coraz bardziej frustruje. Dlatego ogłaszamy ważny kamień milowy na naszej drodze do wspierania ludzi w oszczędzaniu czasu i pieniędzy oraz dawania im większej kontroli nad ich finansami. Wraz z wprowadzeniem naszej nowej aplikacji, Klarna staje się kompleksową usługą zakupową, która zaspokaja wiele potrzeb — od inspiracji i odkryć, przez bezproblemowe doświadczenia po zakupie. Jednocześnie udostępniliśmy intuicyjne i elastyczne płatności wszędzie, ponieważ wierzymy, że nikt nigdy nie powinien być zmuszany do ponoszenia opłat za karty kredytowe lub płacić wysokich odsetek. — tłumaczy Sebastian Siemiątkowski, CEO Klarna.

Nowa aplikacja Klarna przybiera formę autorskiej przeglądarki zakupowej z szeroką gamą rozwiązań i funkcji, dzięki którym zakupy stają się łatwiejsze i przyjemniejsze. Wśród nich:

• Zakupy we wszystkich sklepach internetowych za pośrednictwem przeglądarki zakupowej dostępnej w aplikacji.

• Możliwość dokonywania nieoprocentowanych, elastycznych płatności we wszystkich sklepach internetowych, niezależnie od tego, czy są one partnerami Klarna (mają bezpośrednią integrację), czy nie. Jednorazowe wirtualne karty są bezpłatne i mogą być używane w każdym sklepie internetowym.

• Aplikacja dostosowuje wyświetlane treści do zainteresowań konsumentów i ich ulubionych sklepów.

• Dostęp do specjalnych ofert i powiadomień o obniżkach cenowych.

• Śledzenie dostawy wszystkich zakupionych produktów nabytych za pośrednictwem aplikacji Klarna.

• Przegląd wydatków i budżetów w ujęciu miesięcznym.

• Płatności oraz zgłaszanie problemów i zwrotów jednym kliknięciem.

Wkrótce udostępnione zostaną kolejne, dodatkowe funkcje. Ich wprowadzenie jeszcze bardziej usprawni proces zakupowy oraz płatność. Obejmą one między innym możliwość dodania kart lojalnościowych, dodatkowe narzędzia do oszczędzania pieniędzy, funkcje społecznościowe, takie jak wydarzenia zakupowe „na żywo” i dane o produktach – historia cen, recenzje i dostępność w sklepach będą widoczne bezpośrednio w aplikacji – a także wiele więcej.

Klarna pozwala również na integrację z zewnętrznymi dostawcami rozwiązań, co pozwoli dodatkowo zwiększyć gamę dostępnych produktów i usług. To spowoduje, że Klarna stanie się najlepszą przeglądarką zakupową przyszłości.

Nowa aplikacja Klarna jest dostępna w wersji na urządzenia mobilne z systemem iOS i Android. Dostępna jest dla użytkowników w Polsce oraz USA, Wielkiej Brytanii, Australii, Nowej Zelandii, Niemczech, Austrii, Hiszpanii, Holandii, Belgii, Szwecji, Finlandii, Norwegii, Danii i Francji.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments