Landingi, jedna z czołowych firm tworząca landing pages oraz produkty do optymalizacji konwersji dla marketerów i agencji, pozyskała nowego, amerykańskiego inwestora – FounderPartners. Dodatkowe środki zostaną przeznaczone na dalszy rozwój działalności spółki, zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych. Firma Landingi ma także w planach rozbudowę PageInsider™ – autorskiego rozwiązania opartego o Machine Learning, które pomaga w optymalizacji konwersji na stronach docelowych.
PageInsider™ to narzędzie, które podpowiada, jak budować landing page, aby przyciągał więcej klientów. Obecnie głównym zadaniem tego rozwiązania jest analiza przejrzystości stron, a także wskazanie obszarów, które mają największą szansę na zwrócenie uwagi odwiedzających. Analiza tych danych pozwala na optymalizację rozmieszczenia elementów na stronie w taki sposób, aby te najważniejsze znajdowały się w miejscach najbardziej przyciągających wzrok.
PageInsider to tak naprawdę trzy narzędzia w jednym. Pierwsze wskazuje obszary, które najbardziej przyciągają uwagę odwiedzających, drugie skanuje stronę i szacuje, jaki procent czasu użytkownik poświęca na oglądanie umieszczonych na niej elementów, natomiast trzecie ocenia przejrzystość i określa, czy strona jest czytelna dla użytkowników. Cieszymy się, że nasi inwestorzy dostrzegają potencjał tego narzędzia i wspierają jego dalszy rozwój. – mówi Błażej Abel, założyciel i CEO Landingi.
Wzmocnienie pozycji w USA
Landingi mają także w planach rozszerzenie działalności na arenie międzynarodowej. Dzięki funduszom pozyskanym od FounderPartners firma będzie rozwijać się m.in. w Stanach Zjednoczonych. W Teksasie powstała już spółka Landingi Inc.
Firma Landingi oferuje świetne, sprawdzone rozwiązania i narzędzia z zakresu marketingu cyfrowego. Posiada też utalentowany zespół specjalistów, którzy odpowiadają za tworzenie produktów i usług, a także za marketing i obsługę klienta na stale rosnącym globalnym rynku. Rozwój działalności w Stanach Zjednoczonych pomoże firmie w nawiązywaniu strategicznych partnerstw oraz w lepszym dostosowaniu oferty do potrzeb amerykańskich klientów. – mówi Ted West, partner w FounderPartners i członek rady nadzorczej Landingi Inc.
Równolegle z inwestycjami w innowacyjne rozwiązania, chcemy rozwijać nasz biznes na zagranicznych rynkach. W ten sposób wzmocnimy pozycję Landingi jako jednego z liderów w zakresie tworzenia landing pages. Bardzo cieszymy się, że do naszej amerykańskiej spółki dołączył Ted West. Jego wiedza i doświadczenie pomogą nam w realizacji celów biznesowych Landingi, nie tylko w Stanach Zjednoczonych, ale także na arenie międzynarodowej. – dodaje Abel.