epoint

Zarząd Passus S.A., notowanego na NewConnect producenta i integratora specjalistycznych rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa oraz wydajności sieci i aplikacji, podjął decyzję o przeniesieniu notowań z NewConnect na rynek główny GPW. Zmianie rynku notowań może towarzyszyć emisja akcji. Pozyskane środki spółka planuje przeznaczyć na rozwój produktów własnych oraz rozbudowę sieci sprzedaży na rynkach zagranicznych.

Decyzja o zmianie rynku notowań na rynek główny GPW jest konsekwencją dynamicznego rozwoju spółki, czego efektem są osiągane wyniki oraz kapitalizacja. Chcemy mocniej otworzyć się na inwestorów i zwiększyć rozpoznawalność spółki w otoczeniu biznesowym. Istotne dla nas jest też zwiększenie tempa inwestycji, dlatego rozważamy ofertę publiczną nowych akcji – komentuje Tadeusz Dudek, Prezes Zarządu Passus.
Spółka jest w trakcie finalizowania umów z doradcami, którzy będą ją wspierać w procesie zmiany rynku notowań akcji i ewentualnym przeprowadzeniu oferty publicznej nowych akcji. Przede wszystkim w zakresie sporządzenia prospektu oraz przygotowaniu skonsolidowanych sprawozdań finansowych.

Środki finansowe pozyskane z ewentualnej emisji akcji przeznaczymy na rozbudowę kanałów sprzedaży na zagranicznych rynkach oraz na rozwój produktów własnych, w szczególności Systemu Sycope. W ciągu najbliższych trzech lat planujemy przeznaczyć na inwestycje kwotę 30 mln zł, przy czym część tych nakładów kwoty zostanie sfinansowana ze środków własnych. – dodaje Tadeusz Dudek.

System Sycope jest rozwiązaniem do monitorowania i analizy kluczowych aspektów wpływających na wydajność oraz ciągłość działania sieci i aplikacji, w tym także cyberzagrożeń.

Passus w ostatnim czasie notuje bardzo dobre wyniki. W III kwartale spółka osiągnęła rekordowe wyniki finansowe. Przychody wzrosły o 67 proc. rdr. i przekroczyły 10 mln zł. Wynik EBITDA wzrósł prawie 3-krotnie do 2,8 mln zł. Zaś zysk netto wyniósł 1,5 mln zł i był ponad 7-krotnie wyższy niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Kapitalizacja Spółki na dzień 23 listopada 2021 r. to prawie 94 mln. Spółka stale aktywnie pracuje nad dalszym umacnianiem swojej pozycji sprzedażowej na rynkach Europy Zachodniej.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments