Allot Ltd. ogłosił dzisiaj, że Play uruchomił dla swoich klientów indywidualnych bezkontaktowe i bezklienckie usługi cyberbezpieczeństwa i kontroli zawartości na bazie rozwiązań Allot.
Allot Secure to pierwsza platforma, która zapewnia użytkownikom mobilnym ujednoliconą obsługę w zakresie cyberbezpieczeństwa w sieci i poza nią, w tym konfigurację, raportowanie i zarządzanie alarmami. Obecnie Play oferuje dwa rozwiązania z asortymentu firmy Allot: NetworkSecure i EndpointSecure.
NetworkSecure to rozwiązanie sieciowe, zapewniające bezkontaktową i bezkliencką obsługę, niewymagającą instalacji jakichkolwiek aplikacji przez klienta końcowego. Dzięki rozwiązaniu NetworkSecure Play może zaoferować swoim klientom ochronę przed cyberzagrożeniami, w tym złośliwym oprogramowaniem, wirusami, phishingiem i oprogramowaniem ransomware. Łatwy w użyciu interfejs zapewnia oznakowane marką alerty i raporty, które jednocześnie wzmacniają lojalność wobec marki. Rozwiązanie NetworkSecure uzupełniono o rozwiązanie EndpointSecure firmy Allot, które zapewnia klientom ochronę przed cyberzagrożeniami, nawet gdy znajdują się poza zasięgiem sieci operatora Play.
Play ma wysoką świadomość cyberzagrożeń i chce dostarczać klientom łatwe do aktywacji rozwiązania poprawiające bezpieczeństwo i komfort użytkowników. Najnowsza oferta pokazuje nasze zaangażowanie na rzecz ochrony klientów zarówno w sieci, jak i poza nią. Platforma cyberbezpieczeństwa firmy Allot zapewnia elastyczne rozwiązanie na potrzeby ochrony naszych klientów zarówno przed istniejącymi, jak i nowymi zagrożeniami. — powiedział Mikkel Noesgaard, członek zarządu i dyrektor ds. marketingu w Play.
Jednym z naszych głównych celów jest zapewnienie klientom rozwiązań, których potrzebują, aby chronić swoich abonentów przed cyberatakami i zapewnić im spokój ducha. Rozwiązania Allot Secure umożliwiają operatorowi Play oferowanie cyberochrony klientom indywidualnym, przy jednoczesnym zwiększaniu lojalności wobec marki i wskaźnika Net Promoter Score, a także generowaniu nowych przychodów. — powiedział Vered Zur, wiceprezes ds. marketingu w firmie Allot.