epoint

Użytkownicy internetu narażeni są na szereg niebezpieczeństw, które mogą spowodować utratę danych, kradzież haseł, a nawet oszczędności z konta w banku. Play, w trosce o swoich klientów, wprowadza nowe usługi, które zwiększą bezpieczeństwo w sieci. Dla wygody użytkowników Play przygotował ofertę w dwóch wariantach pozwalających dostosować ją do własnych potrzeb oraz oczekiwań.

Na bieżąco monitorujemy rynek pod kątem zagrożeń, na które narażeni mogą być nasi klienci. Przestępcy coraz częściej i odważniej używają nowych technologii, a strony służące do wyłudzenia danych wyglądają na coraz bardziej wiarygodne i trudne od rozróżnienia od oryginałów, za które się podszywają. Dlatego chcąc zadbać o bezpieczeństwo naszych klientów, oferujemy im rozwiązania, dzięki którym mogą czuć się bardziej komfortowo, korzystając z sieci. – mówi Maciej Swat, Dyrektor Departamentu Marketingu B2C i B2B w Play.

Bezpieczny internet

Usługa podnosi bezpieczeństwo w sieci podczas korzystania z internetu Play. Wykrywa zagrożenia i blokuje je, zanim dotrą do urządzenia klienta. Rozpoznaje niebezpieczeństwa pochodzące z podejrzanych stron mogących zainfekować urządzenie lub wyłudzać dane do bankowości czy hasła, na przykład do portali społecznościowych lub poczty. W ten sposób Play chroni loginy i hasła klientów, ich wrażliwe dane, a nawet oszczędności.

Usługa opiera się na mechanizmach bezpieczeństwa ze stałym dostęp do aktualizowanej bazy zagrożeń. W przypadku, gdy klient zamierza odwiedzić stronę internetową, na której zostaną wykryte, na telefonie wyświetli się stosowne powiadomienie ostrzegające o zagrożeniu. Korzystanie z usługi Bezpieczny internet nie wymaga instalowania i konfiguracji żadnych aplikacji czy specjalnych ustawień na urządzeniu. Po aktywacji zostaje ona automatycznie włączona w warstwie sieci na numerze należącym do klienta. W ramach usługi klient otrzymuje również dostęp do specjalnych raportów, w których może sprawdzić, ilu zagrożeń uniknął.

Pakiet bezpieczeństwa

Play wprowadza również jedyną na rynku, kompleksową usługę, która pozwoli klientom operatora na jeszcze większą kontrolę nad zagrożeniami. Pakiet bezpieczeństwa zawiera aż trzy rozwiązania, które pomagają chronić przed niebezpieczeństwami online. Częścią pakietu jest także usługa Bezpieczny internet. W Pakiecie bezpieczeństwa znajdują się:

• Bezpieczne Wi-Fi i antywirus – aplikacja, która chroni przed niebezpieczeństwami w sieci, także podczas połączenia z internetem za pomocą sieci Wi-Fi. Dzięki niej klient może logować się do sieci zewnętrznej z większym poczuciem bezpieczeństwa. Aplikacja blokuje niebezpieczne strony i aplikacje. Aby z niej korzystać, konieczne jest zainstalowanie zewnętrznej aplikacji na urządzeniach z systemem Android oraz iOS.

• Czat z Cyber Ekspertem – dostęp do specjalnego czatu z ekspertem, który jest do dyspozycji klienta w razie wątpliwości czy problemów. Ekspert sprawdzi linki, które klient chce otworzyć, a także pomoże w momencie, gdy jego urządzenie zostanie zainfekowane. Dodatkowo będzie stale dbał o bezpieczeństwo klienta, informując go o aktualnych zagrożeniach w sieci. Czat z Cyber Ekspertem to usługa, którą realizują prawdziwi specjaliści z firmy CyberRescue. Żeby otrzymywać powiadomienia i móc kontaktować się z ekspertem, wystarczy rozpocząć rozmowę na Messengerze.

• Bezpieczny internet – opisany powyżej.

Usługi można aktywować w dowolnym momencie i są dostępne dla osób korzystających z ofert abonamentowych, MIX, a także na kartę. Korzystanie z usług przez pierwszy miesiąc jest bezpłatne, natomiast po tym terminie Bezpieczny internet kosztuje 6 zł miesięcznie, natomiast Pakiet bezpieczeństwa to jedyne 10 zł miesięcznie. Z usług można zrezygnować w dowolnym momencie.

Na specjalną ofertę mogą liczyć klienci usług na abonament, którzy podpisują nową umowę lub przedłużają obecną. Jeśli zdecydują się na Bezpieczny internet przez cały okres zobowiązania swojego kontraktu, wtedy miesięczna opłata za usługę wyniesie jedynie 3,99 zł miesięcznie.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments