SEG 2025

Pepco we współpracy z shumee wdrożyło unikalny na rynku model sprzedaży online. Strategia opiera się na wykorzystaniu potencjału największych platform typu marketplace oraz darmowej dostawie.

Produkty Pepco są dostępne do zakupu na ośmiu popularnych platformach typu marketplace, tj. Allegro, Ceneo, Erli, Morele, EMPiK, Arena, Mall i shumee.

Strategia ma unikalny charakter i wykorzystuje silny trend wzrostu znaczenia platform typu marketplace w obrocie e-commerce (ponad 50%), rosnące bazy lojalnych i powracających klientów oraz wartość dodaną w postaci abonamentowych programów darmowej dostawy na platformach. Dodatkowo na wszystkich platformach jest dostępna opcja darmowej dostawy dla klientów Pepco z wykorzystaniem Orlen Paczki, która zwiększa atrakcyjność zakupów online i stanowi silny wyróżnik na rynku.

Udostępniliśmy możliwość dokonania zakupu produktów z oferty Pepco na ośmiu platformach sprzedażowych i pracujemy nad kolejnymi. To unikalna strategia dystrybucji online i propozycja wartości dla klientów z uwagi na wiele korzyści, które proponują platformy typu marketplace. Jako shumee specjalizujemy się właśnie w obsłudze sprzedaży za pośrednictwem platform typu marketplace w Polsce i na blisko dwudziestu rynkach europejskich. Wiedzieliśmy, że asortyment Pepco, z uwagi na bardzo korzystną relację jakości do ceny, idealnie nadaje się na platformy. – mówi Michał Kołakowski, Dyrektor Zarządzający w shumee SA.

Cały proces od przygotowania produktów do sprzedaży online (zdjęcia, opisy i parametry produktów), wystawienia i promocji produktów na platformach po kompleksową obsługę logistyczną serwisuje shumee SA.

epoint
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments