Sztuczna inteligencja ma naśladować procesy myślowe człowieka. Z powodzeniem analizuje dane, prognozuje, a także podejmuje decyzje. Kluczem jest efektywne wykorzystanie tych umiejętności do tworzenia innowacyjnych rozwiązań. Warszawski startup, korzystając z potencjału technologii AI oraz uczenia maszynowego, ma zamiar zrewolucjonizować rynek reklamy online.
HitDuck to startup technologiczny, który powstał w Warszawie, tworzony przez pasjonatów nowych technologii, zarówno jeśli chodzi o języki programowania, jak i BigData. Realizuje projekt dofinansowywany z Funduszy Europejskich „Budowa modelu behawioralnego konsumenta z wykorzystaniem narzędzi uczenia maszynowego w celu optymalizacji ścieżek konwersji w branży e-commerce”. Jego celem jest stworzenie oprogramowania, które pomoże prowadzić kampanie marketingowe znacznie efektywniej i wydajniej.
W marketingu podejmujemy decyzje
Pełna obsługa kampanii reklamowych online wymaga zaangażowania licznego zespołu specjalistów. Co więcej, nawet wykwalifikowany dział spotyka się z pewnymi ograniczeniami. Monitorować mogą bowiem konkretne obszary czy określoną ilość domen. Co więcej, umiejętności człowieka do prognozowania zdarzeń zawsze posiadają pewną dozę niepewności.
A o to właśnie w skutecznym marketingu chodzi – analizę, przewidywanie i podejmowanie decyzji, tak by uzyskiwać jak najwyższe wyniki. HitDuck, warszawski startup tworzony przez pasjonatów nowych technologii, znalazł rozwiązanie.

AI zdecyduje za Ciebie
Platforma HitDuck pozwala zoptymalizować cyfrowe kampanie marketingowe i zautomatyzować pracę marketerów. Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego oprogramowanie zarządza, optymalizuje oraz wykonuje codzienne zadania operatorów i nabywców mediów.
Oprogramowanie do marketingu wydajnościowego pomoże prowadzić kampanie znacznie efektywniej i wydajniej. AI samodzielnie podejmuje decyzje, mające na celu poprawę wskaźników KPI związanych z wydajnością kampanii oraz monitoruje wydajność w czasie rzeczywistym.
Na miarę potrzeb
Platforma HitDuck będzie pierwszym rozwiązaniem tego typu w Polsce, które wyróżnia się integracją API z popularnymi źródłami ruchu, brakiem zależności od zewnętrznych plików śledzących cookie, prostą obsługą i zaawansowanym raportowaniem. Pierwsze testy dowodzą, że platforma, oparta na technologii sztucznej inteligencji, jest w stanie przynieść o 59% zysków więcej.
Co więcej, HitDuck monitoruje znacznie więcej obszarów, niż jest w stanie zrobić to człowiek. W ramach jednej kampanii możemy wykorzystywać ruch, który jest generowany przez kilkadziesiąt różnych domen. Operator decyduje, które obszary i w jakim stopniu pozwala modyfikować. Następnie platforma, w czasie trwania kampanii, automatycznie modyfikuje takie wskaźniki jak stawka za wyświetlenie reklamy lub kierowanie ruchu na poszczególne domeny. Wszystko z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego.