Platforma Binance oficjalnie wystartowała z obsługą klienta w języku polskim. To wyjście naprzeciw polskiej społeczności użytkowników, poprawiające ich komfort oraz bezpieczeństwo.
Obecnie strona internetowa giełdy jest dostępna w 30, a Customer Support w 16 wersjach językowych. W 2018 roku Binance uruchomiło swój Live Chat 24/7, początkowo po angielsku, stopniowo rozszerzając go o kolejne języki.
Jak mówi Katarzyna Wabik, Community & Marketing Manager w Binance: Posłuchaliśmy próśb polskich użytkowników, którym czasem sprawiało trudność, aby porozumieć się z obsługą klienta w języku angielskim. Jedną z naszych wartości jest stawianie użytkownika na pierwszym miejscu. Nieustannie pracujemy nad tym, aby dostarczać klientom giełdy, jak najlepsze doświadczenia.
Aby uzyskać pomoc w języku polskim, wystarczy skorzystać z polskiej wersji strony Binance i kliknąć “Wyślij zgłoszenie” w “Obsługa klienta” na dole strony głównej. Polska obsługa klienta działa w godzinach 7:00 – 24.00, jednak użytkownicy mogą zostawić też wiadomość offline — agent wróci do nich z odpowiedzią najszybciej, jak będzie to możliwe.