epoint

Spółka opublikowała wstępne wyniki za listopad. Wygenerowano najwyższe w tym roku przychody na poziomie ponad 2,5 mln zł, wynik netto wynosi -0,05 mln zł, a EBITDA narastająco za 11 miesięcy to 3,6 mln zł. Na koniec listopada na rachunkach spółki były 3 mln zł. Kluczową rolę w zwiększaniu przychodów odegrał Real Boxing 2, rozwijany przez spółkę w modelu Game as a Service.

Real Boxing 2 utrzymuje stabilny, wysoki poziom przychodów. Jest to najlepszy dowód na skuteczność podejmowanych przez nas działań. Efektywność kampanii UA oraz wzrost zaangażowania użytkowników organicznych, przekładają się na ARPU dwukrotnie wyższe od osiąganego wiosną 2020, podczas globalnego lockdown’u. Od ubiegłego czwartku Real Boxing 2 jest wyróżniony globalnym ficzeringiem na Google Play, dzięki czemu ilość pobrań organicznych wzrosła tam dwukrotnie. Jeszcze w tym tygodniu w grze pojawi się też długo wyczekiwany tryb walk online, co powinno przełożyć się na podniesienie retencji długoterminowej. Wzmocnienie krótkoterminowo zapewnia uruchomiony w tym tygodniu czwarty event liveOps, w tematyce świątecznej. Jeszcze w grudniu uruchomimy kolejny. Sukcesywnie zbliżamy się do celu wyznaczonego dla Real Boxing 2 w strategii spółki. – komentuje Bartosz Biniecki, product owner marki Real Boxing.

W listopadzie premierę miał również port Real Boxing 2 na Nintendo Switch.

Czekamy na pierwsze raporty sprzedażowe od QubicGames. W ocenie wydawcy sprzedaż na Nintendo Switch przebiega zgodnie z planem. Cieszymy się z obecności naszego flagowego tytułu na kolejnej platformie, jednak kluczowe dla generowanych przychodów z pewnością pozostaną wersje iOS i Android. – podkreśla Piotr Gamracy, general manager w Vivid Games, odpowiedzialny m.in. za program wydawniczy.

Listopad był kolejnym miesiącem z przychodami na wysokim poziomie. Ponad dwukrotnie zmniejszyliśmy stratę wobec wyniku za październik. EBITDA za 11 miesięcy to 3,6 mln. Mimo istotnych inwestycji w UA i uczenie maszynowe, poczynionych w listopadzie, stan środków na rachunkach nie uległ zmniejszeniu wobec październikowego salda. Z miesiąca na miesiąc nasza sytuacja jest bardziej stabilna. Realizujemy ogłoszoną przed tygodniem strategię. Już w 2022 roku zaprezentujemy nasz pomysł na grę opartą na Real Boxing 2, a także nowe pomysły wydawnicze – zapewnia Jarosław Wojczakowski, prezes Vivid Games S.A.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments