Bolt Market – debiutująca na polskim rynku usługa zakupów spożywczych online z dostawą do domu – wykorzystuje system POS online Dotykačka do rejestracji sprzedaży i wystawiania paragonów oraz do kontroli zasobów w swoich lokalizacjach w Polsce.
Aplikacja Bolt Market umożliwia klientom zamawiania produktów spożywczych z szybką dostawą do domu, realizowaną przez flotę dostawców. Dzięki temu Bolt Market gwarantuje 15-minutową realizację dostaw w promieniu kilku kilometrów.
Systemy Dotykačka, połączone z drukarkami fiskalnymi online, odpowiadają za rejestrację i raportowanie sprzedaży oraz wystawianie paragonów fiskalnych i faktur dla klientów. Rozwiązanie Dotykačka zostało wybrane przez Bolt Market również ze względu na możliwość integracji – poprzez otwarty interfejs API – z własnym systemem logistycznym. Dzięki temu zautomatyzowano proces monitorowania i raportowania w czasie rzeczywistym stanów magazynowych. Kończące się zapasy są natychmiast uzupełniane, dzięki czemu oferta Bolt Market jest stale aktualna, zaś klienci mogą bez przeszkód zamawiać swoje ulubione produkty.
Udane wdrożenie systemu Dotykačka w lokalizacjach Bolt Market jest potwierdzeniem wszechstronności i efektywności oferowanych przez nas rozwiązań. System Dotykačka umożliwia łatwe skorelowanie sprzedaży z dostępnymi zasobami magazynowymi oraz raportowanie w czasie rzeczywistym danych o stanach magazynowych do centralnego systemu logistycznego, w celu zapewnienia ciągłości dostaw produktów. Projektujemy system Dotykačka ze świadomością, że współczesny biznes nie działa w próżni. Dlatego wzbogacamy nasze rozwiązania w funkcjonalności i narzędzia rzeczywiście przydatne naszym klientom oraz opieramy je na otwartej i ustandaryzowanej architekturze, umożliwiając łatwą integrację z zewnętrznymi programami i systemami. – mówi Marcin Marciniuk, Product & Support Manager w Dotykačka.
Sprawne zarządzanie naszymi lokalizacjami i sprzedażą jest kluczowe, nie tylko w kontekście codziennego zadowolenia klientów, ale również ze względu na nasze ambicje dotyczące ekspansji do większej liczby miast, dlatego doceniamy profesjonalizm i zaangażowanie zespołu Dotykačka, które pozwoli nam osiągnąć te cele. – podsumowuje współpracę Agnieszka Cymbała, Country Manager, Bolt Market w Polsce.
Systemy POS online Dotykačka działają już w trzech lokalnych centrach logistycznych Bolt Market, a wraz z rozwojem usługi na polskim rynku, dołączą do nich kolejne instalacje. Co istotne, dzięki wbudowanej usłudze Chmura Dotykačka, administrator ma między innymi możliwość zdalnego generowania zestawień, raportów i statystyk oraz wykonywania na wszystkich zainstalowanych systemach operacji takich jak import i eksport list produktów, przyjęcia na magazyn, zmiany cen i opisów czy nawet przeprowadzanie inwentaryzacji.