Platforma zakupowa Everli, która łączy działanie aplikacji i strony internetowej, umożliwia zrobienie zakupów bez wychodzenia z domu, z dowozem pod wskazany adres i na określoną godzinę. Korzysta z niej już ok.10 milionów Polaków w 34 miastach w Polsce. W styczniu Everli poszerza grono partnerów, nawiązując współpracę z siecią sklepów wielkopowierzchniowych bi1.
Everli opiera swój model biznesowy na stałej współpracy z największymi sieciami supermarketów i hipermarketów, co oznacza, że jej użytkownicy kupujący online mają dostęp do ponad 10 tys. artykułów spożywczych. Dotychczasowymi partnerami marki w Polsce są Kaufland, Carrefour, Auchan, SPAR i Pora na Pola, których produkty są dostępne w Everli w cenach identycznych do tych, które są widoczne na półkach. W ofercie znajdują się również produkty ze sklepów Lidl, Biedronka oraz E.Leclerc.
Everli jest pierwszą platformą zakupową, która zaczęła realizować w Polsce dostawy artykułów spożywczych także na obszarach o małej lub średniej gęstości zaludnienia. W minionym roku marka rozszerzyła swoją ofertę na mniejsze miasta do 100 tys. mieszkańców. Od stycznia, nowym partnerem Everli w tego typu lokalizacjach zostaje sieć hipermarketów bi1.
Natomiast tym, co wyróżnia sklepy bi1, oprócz szerokiej oferty produktów spożywczych i przemysłowych, jest bogaty asortyment artykułów z segmentu zdrowej żywności (w tym ponad 500 artykułów bio do 5 złotych). Wszystkie sklepy bi1 mają certyfikat rolnictwa ekologicznego – BIO. Klienci sieci mają też możliwość zakupu wypiekanego na miejscu pieczywa bez konserwantów, własnej produkcji kiełbas z naturalnymi przyprawami i świeżo uwędzonych ryb.
Współpraca z platformą oznacza dla bi1, że mieszkańcy Białegostoku, Bielska-Białej, Czeladzi, Rzeszowa i Szczecina mogą zamawiać produkty przez aplikację i stronę internetową z dowozem do domu, tego samego dnia, na określoną godzinę. Zakupy pod wskazany adres dostarcza Szoper, który odpowiedzialny jest także za zrobienie zakupów w sklepie zgodnie z życzeniami klienta.
Rozpoczęcie współpracy z bi1 jest przejawem przyjętej przez nas strategii, która oznacza systematyczne zwiększanie obecności w mniejszych miastach. To naturalna konsekwencja naszego rozwoju na polskim rynku. Partnerstwo z bi1 cieszy nas ze względu na dużą ofertę produktów, jaką sieć ma w swojej ofercie. Klienci korzystający z Everli mogą więc wybierać już spośród kilkunastu tysięcy artykułów spożywczych. – mówi Anna Podkowińska – Tretyn, dyrektor generalna Everli Poland