Na targach CES 2022 firma LG Electronics (LG) przedstawia wizję ulepszonego stylu życia i lepszej przyszłości dla wszystkich. Podczas wydarzenia LG World Premiere, prowadzonego przez dyrektora generalnego LG Williama Cho, prezentowane są innowacje na nowy rok oraz nieustanne dążenie firmy do tworzenia bardziej dostępnych doświadczeń użytkowników, oraz zrównoważonej przyszłości.
Hasło przewodnie LG na targach CES 2022, The Better Life You Deserve (Lepsze życie, na które zasługujesz), podkreśla cel firmy LG, jakim jest podniesienie jakości wszystkich aspektów codziennego życia poprzez innowacje w zakresie technologii i designu. Wizja ta ożywa w trzech krótkich filmach: A Better Life for You, A Better Life for All oraz A Better Life Tomorrow.
Lepsze życie dla Ciebie: podnoszenie jakości każdego stylu życia
Tematem pierwszego filmu krótkometrażowego, A Better Life for You, jest koncepcja firmy LG dotycząca urządzeń z możliwością aktualizacji. Platforma LG ThinQ, dzięki udoskonalonej zdolności uczenia się i ewolucji w celu lepszego zaspokajania indywidulanych potrzeb użytkowników, wyposaża kompatybilne produkty w jeszcze więcej funkcji, aby w 2022 roku zaoferować ich użytkownikom dodatkowe udogodnienia. A Better Life for You pokazuje w jaki sposób rozwój rozwiązań LG z zakresu rozrywki zapewnia widzom korzystającym z treści na większych ekranach w domu bardziej spersonalizowane, interaktywne wrażenia.
Widzom zaprezentowany zostanie osobisty, przenośny wyświetlacz bezprzewodowy LG StanbyME, który może być używany w dowolnym miejscu w domu, aby zapewnić wrażenia z oglądania typowe dla tradycyjnego telewizora. Podczas wydarzenia swój światowy debiut mają też LG PuriCare™ AeroTower – kompleksowe rozwiązanie do uzdatniania powietrza w domu, łączące w sobie funkcje oczyszczania, wentylacji i ogrzewania – oraz LG tiiun – urządzenie do domowej uprawy roślin oferujące prosty i niezawodny sposób na uprawę warzyw liściastych przez cały rok.
Lepsze życie w przyszłości: program na przyszłość
Film A Better Life for All pokazuje zaangażowanie firmy LG na rzecz ograniczania wpływu na środowisko naturalne oraz dążenie do bardziej zrównoważonej działalności. Energooszczędne innowacje zastosowane w lodówce InstaView® ze szklanymi drzwiami z funkcją „zapukaj dwa razy, aby zajrzeć do środka”, zwiększone wykorzystanie materiałów pochodzących z recyklingu w opakowaniach soundbaru LG oraz redukcja plastikowych komponentów w telewizorach LG OLED pokazują zaangażowanie firmy w poszukiwanie lepszych rozwiązań dla ludzi i planety. Po roku 2022 LG zamierza wprowadzić do swoich procesów produkcyjnych ponad 600 tysięcy ton plastiku pochodzącego z recyklingu oraz zwiększyć poziom odzysku odpadów elektronicznych do 8 milionów ton do roku 2030.
Dla rozwoju marki LG kluczowe znaczenie ma również inkluzywność. W tym celu firma inwestuje na różnych rynkach w zespoły doradcze ds. dostępności. Zespoły te składają się z ekspertów ds. dostępności oraz osób z niepełnosprawnościami i odgrywają kluczową rolę w doradzaniu firmie LG podczas opracowywania produktów. Wszystko po to, by zapewnić większą dostępność doświadczeń dla wszystkich użytkowników, na przykład poprzez polecenia głosowe czy oznaczenia alfabetem Braille’a.
Chcąc zachęcić do innowacji w dziedzinie zrównoważonego rozwoju i integracji społecznej, firma LG ogłosiła ustanowienie nagrody LIFE’S GOOD AWARD. Koncentruje się ona na Innowacjach dla Ziemi i Innowacjach dla wszystkich, w celu pozyskania pomysłów na zminimalizowanie wpływu działalności człowieka na środowisko i uczynienie produktów LG bardziej dostępnymi i przyjaznymi dla użytkownika. Zwycięzcy otrzymają do 1 mln dolarów nagrody, a więcej szczegółów zostanie ogłoszonych w nadchodzącym roku.
Lepsze życie w przyszłości: program na przyszłość
Trzeci i ostatni krótki film skupia się na przyszłości i roli firmy LG w urzeczywistnianiu fantastyki naukowej: do wdrożenia przygotowywany jest wykorzystujący sztuczną inteligencję robot dostawczy CLOi. Widzowie mogą też zajrzeć za kulisy i zobaczyć, jak Reah – wirtualna artystka LG – przygotowuje się do swojego nowego teledysku.
Kolejnym tematem jest LG OMNIPOD – koncepcyjne rozwiązanie związane z mobilnością, które zaciera granice między domem a samochodem. Rozwijając rozwiązania motoryzacyjne zaprezentowane na targach CES 2020 w poprzednim samochodzie LG Connected Car, LG OMNIPOD stanowi mobilne rozszerzenie osobistej przestrzeni życiowej. Zaprojektowany jako domowe biuro, centrum rozrywki, a nawet salon, LG OMNIPOD pokazuje, jak zapracowana osoba może zdziałać więcej w przyszłości, w której praca zdalna nie oznacza konieczności pracy z domu.
Znajdujące się przy głównym wejściu do hali centralnej w Las Vegas Convention Center stoisko LG oferuje odwiedzającym zarówno na miejscu, jak i w Internecie fascynujące i interaktywne doświadczenia dzięki technologiom AR i VR.
Prezentacja LG Home Entertainment odbędzie się w LG Virtual Studio w trzech indywidualnych strefach: LG OLED w Metawersum, Virtual Showroom i LG OLED Art. Wszystkie trzy strefy pozwalają odwiedzającym odkryć najnowsze produkty firmy i doświadczyć ich w fascynujący, interaktywny sposób. Nowe urządzenia AGD firmy LG będą prezentowane w wirtualnych halach wystawowych o nazwach LG Home, LG Home by Objet Collection i LG ThinQ. LG Home to wirtualna przestrzeń mieszkalna, w której odwiedzający mogą zapoznać się z najnowszymi urządzeniami firmy, w tym z nowym zestawem pralki i suszarki, PuriCare AeroTower i LG tiiun.
W LG Home by Objet Collection odwiedzający mogą stworzyć własną przestrzeń, wybierając tapetę, podłogę i inne elementy wystroju wnętrza, które będą współgrać z konfigurowalnymi urządzeniami z lifestyle’owej kolekcji premium firmy LG. LG ThinQ oferuje odwiedzającym „oprowadzanie” po wszystkich funkcjach inteligentnego ekosystemu LG, dostępnych za pośrednictwem ulepszonej aplikacji LG ThinQ.