epoint

Mateusz Osiecki obejmuje stanowisko Country Managera na Polskę w firmie PrestaShop, najpopularniejszej platformie e-commerce w Polsce. Jego misją będzie rozszerzenie działalności na lokalnym rynku zgodnie z wizją przedsiębiorstwa, by stać się wiodącą platformą e-commerce dla rozwoju biznesu na całym świecie.

Międzynarodowe doświadczenie

Mateusz Osiecki to ekspert w zakresie budowania strategicznych partnerstw w branży technologicznej, zarządzania sprzedażą i rozwoju biznesu międzynarodowego. Jest absolwentem Royal Holloway i King’s College. Przez ostatnie sześć lat zdobywał doświadczenie w budowaniu strategii ekspansji międzynarodowej i rozwoju biznesu Profitroom (wiodący dostawca SaaS dla sektora hotelarskiego w CEE) oraz agencji marketingu online należących do portfolio Bauer Media Group.

Mateusz Osiecki nowy Country Manager PrestaShop na Polskę

Bardzo się cieszę z dołączenia do PrestaShop jako Country Manager. Już teraz mamy wiodącą pozycję w Polsce pod względem liczby sklepów korzystających z naszej platformy. Otwarty charakter oprogramowania sprawia, że korzystamy z wkładu tysięcy członków społeczności. Dzięki temu rozwiązanie staje się coraz bardziej przyjazne dla właścicieli sklepów, niezależnie od wielkości ich biznesu. Doświadczenie PrestaShop w tworzeniu dodatków służących skalowaniu biznesu, sprawia, że mamy doskonałe narzędzie, by nadal być liderem w Polsce. Dodatkowo wierzę, że połączenie sił z MBE Worldwide umocni naszą pozycję na rynku e-commerce. – podkreśla Mateusz Osiecki.

Polska − kluczowy rynek dla PrestaShop

PrestaShop pozwala właścicielom sklepów korzystać z platformy w dowolnym miejscu na świecie. Rozwiązanie jest w pełni konfigurowalne i adaptowalne do każdego rynku. W 2020 roku ponad 300 000 sprzedawców wygenerowało ponad 22 miliardy euro, sprzedając poprzez platformę i usługi e-commerce PrestaShop.

Obecnie jako część MBE1, PrestaShop będzie silnie wzmacniać swój potencjał wzrostu w kluczowych lokalizacjach. Wspólna baza obu firm obejmuje ponad 600 000 klientów w Europie (przede wszystkim we Włoszech, Francji, Hiszpanii, Niemiec, Wielka Brytanii i Polsce) oraz ponad milion na całym świecie.

Udział PrestaShop w polskim rynku e-commerce systematycznie wzrasta od 2019 roku. Jest to obecnie nasz czwarty rynek pod względem liczby sklepów. Wartość rynku e-commerce B2C w Polsce wyniosła w 2020 roku prawie 22 miliardy euro. Pandemia COVID-19 bardzo pobudziła branżę (11 800 sklepów otwartych w 2020 roku). Dziś aż 72% polskich konsumentów kupuje przez Internet. – wskazuje Luca Mastroianni, VP International w firmie PrestaShop.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments