Spółka zaprezentowała przychody za grudzień na poziomie ok. 2,7 mln zł. Wynik netto za ostatni miesiąc to -0,32 mln zł, a EBITDA narastająco wyniosła blisko 4 mln zł. Na koniec grudnia na rachunkach spółki było 3,05 mln zł. Real Boxing 2 osiągnął najwyższe w 2021 roku przychody na poziomie 1,7 mln zł.
Grudzień to kolejny z rzędu miesiąc, w którym Real Boxing 2 wygenerował przychody wyższe niż miesiąc wcześniej. W grudniu tytuł wypracował o ~30% wyższe przychody niż w listopadzie (!). Przekroczyliśmy próg 0,4 mln USD miesięcznego przychodu i sukcesywnie zbliżamy się do celu >1 mln USD miesięcznie. ARPU na kluczowych rynkach to już 1,32 USD. Projektujemy kolejne aktualizacje i kampanie live ops — jesteśmy bardzo zmotywowani do dalszej pracy, widząc tak doskonałe efekty. — podkreśla Bartosz Biniecki, product owner marki Real Boxing 2.
Spółka zapowiedziała, że w 2022 poda roku szczegóły dotyczące pomysłu na nową grę, bazującą na sprawdzonym silniku z Real Boxing 2. W grudniu Spółka musiała zmierzyć się z zaskakującymi informacjami. Shori Games wypowiedziało umowy wydawnicze dotyczące Knights Fight 2 i The Cash.
Nie zgadzamy się z podstawami wypowiedzenia umów wydawniczych, na które powołało się Shori Games i uznajemy wypowiedzenia za nieskuteczne. Niestety, uniemożliwienie korzystania z naszej wersji gry w wyniku jednostronnego wyłączenia serwerów przez Shori odbiło się na naszym grudniowym wyniku. Czekamy na odpowiedź developera na nasze propozycje. Wystąpiliśmy o naprawienie szkody wyrządzonej uniemożliwieniem dalszego korzystania z Knights Fight 2 przez użytkowników oraz z roszczeniem o zwrot środków zainwestowanych przez Spółkę w rozwój obu tytułów. W wypadku braku zapłaty przez Producenta Spółka skieruje sprawę na drogę sądową. — podkreśla Piotr Gamracy, powołany 7 stycznia do zarządu Vivid Games.