MyForce startuje z kampanią promującą interaktywną bluzę, która pozwala jeszcze bardziej niż dotychczas zanurzyć się w rozszerzonej rzeczywistości zacierając granice między tym co wirtualne a tym co namacalne.
Twórca projektu planuje kampanię crowdfundingową na platformie Raisemana oraz globalną przedsprzedaż w serwisie Kickstarter. Zaangażowanie w projekt zapowiada spółka Codeaddict S.A. notowana na NewConnect, która zamierza objąć 25 proc. udziałów, realizując tym samym założenia swojej strategii w segmencie Venture Building’u.
My Force to odzież typu wear-tech (czyli technologia połączona z codziennymi ubraniami) kierowana do odbiorców z branży gamingowej, esportowej oraz muzycznej. Produkt dzięki zestawowi silników wibracyjnych rozszerza zakres doznań skorelowany w czasie rzeczywistym z dźwiękiem podczas wirtualnej rozgrywki czy konsumpcji innych mediów. To pozwala nie tylko widzieć i słyszeć, ale przede wszystkim czuć na własnej skórze to, co wcześniej było tylko i wyłącznie wirtualne.
Projekt MyForce nabiera rozpędu. Stworzony przez nas prototyp jest zgodny z założeniami projektu, czyli niezależnie od oprogramowania naszego sprzętu tj. komputer, telefon, konsola czy gogle VR nasza bluza jest kompatybilna i w pełni funkcjonalna, co gigantycznie rozszerza jej zakres zastosowania od pierwszego dnia, dlatego z dumą przygotowujemy się do komercyjnego wdrożenia. Nasz projekt to przełom w branży gamingowej oraz muzycznej, przenosi rozgrywkę w inny, niedostępny do tej pory wymiar bez konieczności instalowania złożonych komponentów. MyForce działa praktycznie ze wszystkim i na wszystkim, co posiada połączenie bluetooth – to jest tak proste jak połączenie się z bezprzewodowy głośnikiem czy słuchawkami. Liczymy, że nasz koncept spotka się z pozytywnym odbiorem rynku. – komentuje Kamil Moliński, prezes zarządu MyForce.
My Force przygotowuje się do startu kampanii crowdfundingowej na platformie Raisemana, podczas której będzie można nabyć część udziału w przychodach, który będzie realizowany najprawdopodobniej jeszcze w tym roku. Została uruchomiona już wishlista i każdy zainteresowany może już zaznaczyć chęć udziału w kampanii. W drugiej części roku planowane jest rozpoczęcie globalnej przedsprzedaży w serwisie Kickstarter, a sam produkt jest kierowany w pierwszej kolejności na rynek amerykański.