Najpopularniejszy serwis do zamawiania jedzenia online ogłosił 24 tegorocznych zwycięzców Pyszne.pl Awards. Najwięcej głosów, nagrodę główną i tytuł Restauracji Roku zdobyła łódzka Susharnia. Wyłoniono również najlepsze restauracje z kuchnią polską, włoską, amerykańską, azjatycką, bliskowschodnią i wegańską.
Rozstrzygnięta właśnie siódma edycja nagród objęła 27 ogólnopolskich i lokalnych kategorii, w tym nowe — doceniające szczególne zaangażowanie restauracji na polu ekologii i kontaktu z klientami.
Gdzie zasmakujemy najlepszej Kuchni Polskiej, skąd zamówić jedzenie na Włoską Ucztę, czyje burgery przeniosą nas do soczystego świata Amerykańskiego Snu, który Orient Express zabierze nas do egzotycznej Azji, co jest tegorocznym Bliskowschodnim Odkryciem, a co stało się prawdziwym Wege Fenomenem? Przykłady zwycięzców Pyszne.pl Awards z Warszawy, Krakowa, Łodzi, Wrocławia i innych większych oraz mniejszych miejscowości takich jak Pińczów pokazują, że klienci potrafią docenić prawdziwe zaangażowanie i pasję kulinarną.
Prowadzenie restauracji to więcej niż serwowanie pysznych dań. W siódmej edycji Pyszne.pl Awards użytkownicy wybrali również Sieć Roku, Debiut Roku, Social Media Ninję i docenili podejmowane przez lokale Inicjatywy Proekologiczne. Wyłoniono także najlepszą restaurację w każdym województwie.
Restauracje pracują na swój sukces codziennie. Każdym przygotowanym daniem, każdym nowym pomysłem pokazują swoje zaangażowanie w obsługę na najwyższym poziomie. Ich pasja i pozytywna energia widoczna jest w opiniach użytkowników zamieszczanych w serwisie. Najlepsi z najlepszych mogli liczyć na swoich klientów także w głosowaniu rozstrzygającym o tegorocznych nagrodach. — mówi Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl.
Hattrick łódzkiej Susharni
W tegorocznej edycji konkursu najwyższe uznanie zyskała łódzka restauracja Susharnia, zwyciężając aż w 3 kategoriach: Restauracja Roku, Orient Express i Najlepsza Restauracja Województwa Łódzkiego. Oprócz tytułu zwycięzca otrzyma zestaw narzędzi promocyjnych i pakiet opłaconych kuponów rabatowych dla swoich klientów.
Informacja o potrójnym zwycięstwie w konkursie Pyszne.pl Awards sprawiła nam ogromną radość. To bardzo duże wyróżnienie, zważywszy na to, że o wyniku nie decydowało małe jury, tylko głosy gości – ten dowód docenienia ze strony klientów to najważniejsza nagroda z możliwych. Myślę, że podstawą naszego sukcesu jest dbałość o szczegóły, staranne wyjaśnianie każdej sytuacji i szybka reakcja na ewentualne niedociągnięcia. Dbałość o zadowolenie gości to podstawa dobrej reputacji. Klient, który jest zadowolony – wraca. A klient, który jest zachwycony — nie tylko wraca, ale też opowiada o nas znajomym. — mówi Mateusz Francew, właściciel Susharni.
Najlepsza kuchnia, Social Media i ograniczenie zużycia plastiku
Spośród przeszło setki restauracji nominowanych w 11 ogólnopolskich i 16 wojewódzkich kategoriach, wyłoniono 24 zwycięzców. Niektórzy mogą cieszyć się więcej niż jednym tytułem.
Zupa pomidorowa i kotlet schabowy z warszawskiej restauracji Kucharek Sześć podbiły serca i zadowoliły podniebienia gości, zapewniając lokalowi pierwsze miejsce w kategorii Kuchnia Polska i tytuł Najlepszej Restauracji Województwa Mazowieckiego. Szczególne powody do radości mają mieszkańcy Wrocławia i Szczecina – w każdym z tych miast znalazły się po 3 zwycięskie restauracje lub sieci. Odzwierciedlenie w konkursie Pyszne.pl Awards znalazła również rosnąca popularność kuchni wegańskiej. Zwycięzcą przebojowej kategorii Wege Fenomen okazał się krakowski Vegab, umiejętnie wydobywający pełnię smaku z sycącej kuchni roślinnej.
Laureatem nagrody Social Media Ninja została restauracja Ram Ram Ji z Gdyni, której chicken tikka masala nie tylko urzeka smakiem, ale też świetnie wygląda na zdjęciach i wzbudza żywe zainteresowanie w mediach społecznościowych. Zwycięzcą w kategorii o wyjątkowym znaczeniu — Inicjatywy Proekologiczne — okazała się restauracja Komu hummus? z Gliwic, której działania na rzecz ograniczenia zużycia plastiku i wybór ekologicznych produktów od lokalnych rolników zasłużyły zdaniem klientów na najwyższe uznanie.