epoint

NFON AG, europejski dostawca głosowej komunikacji biznesowej z chmury, rozszerza swoją obecność, otwierając biuro w Warszawie i tym samym rozszerza działalność w Europie Środkowo-Wschodniej. Decyzja o zwiększeniu skali działań w tym regionie oznacza kolejny krok naprzód w realizowaniu strategii wzrostu firmy.

Procesy transformacji, które zachodzą obecnie na rynku Europy Środkowo-Wschodniej, wskazują na ogromny potencjał wzrostu dla rozwiązań telefonii z chmury w nadchodzących latach. Praca zdalna nie zniknie w najbliższym czasie, a firmy — zarówno małe, jak i duże — zwiększają swoją obecność w świecie cyfrowym, wykorzystując kanały internetowe do pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania z nimi kontaktu. Jest więc oczywiste, że lokalne firmy będą potrzebowały jak największego wsparcia. Cieszymy się, że będziemy mogli pomagać firmom z Polski, Słowenii i Chorwacji jeszcze skuteczniej niż kiedykolwiek wcześniej. — mówi Gernot Hofstetter, Dyrektor Zarządzający NFON GmbH w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej.

Europa, rynek pełen możliwości

Dziś prawie 90% firm z Polski, Słowenii i Chorwacji nie korzysta z komunikacji w chmurze, ale rynek szybko nadrabia zaległości w tym zakresie. Przewiduje się, że do 2025 roku 16% firm w Polsce, 25% w Chorwacji i 30% w Słowenii przeniesie swoją komunikację do chmury, co jest zgodne z trendem obserwowanym w Europie Zachodniej. Znajduje on również odzwierciedlenie w liczbie zainstalowanych rozwiązań NFON AG w krajach europejskich, która w ciągu roku wzrosła o 12,8 proc. i we wrześniu 2021 roku wyniosła ponad 573 tys.

Rosnące zapotrzebowanie na telefonię w chmurze w regionie Europy Środkowo-Wschodniej nie pozostaje bez odpowiedzi. Wraz z naszymi partnerami jesteśmy w stanie zaoferować przedsiębiorstwom niezawodne i łatwe w użyciu rozwiązania, które przyspieszają cyfrową transformację lokalnych firm, a tym samym przyspieszają tempo rozwoju europejskiego rynku i lokalnych gospodarek. — komentuje Hofstetter.

Biuro w Warszawie

Obecnie siedem oddziałów NFON obsługuje ponad 50.000 klientów biznesowych w 15 krajach Europy. W celu wsparcia i zwiększenia aktywności w Europie Środkowo-Wschodniej firma otwiera nowe biuro w Warszawie, które będzie pierwszym biurem w tym regionie. Ponadto NFON planuje zwiększyć liczbę pracowników, którzy pracują dla klientów z siedzibą w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej, co do końca 2022 roku zaowocuje 50 osobami wspierającymi klientów z tego regionu.

W ramach ekspansji i otwarcia biura w Warszawie NFON rozpoczyna działania rekrutacyjne, docelowo do naszego zespołu dołączy 13 nowych pracowników. Z naszym biurem w Warszawie i świetnymi specjalistami jesteśmy gotowi do realizacji naszych ambicji rozwojowych. Wejście na rynek CEE napawa nas dumą i oznacza, że możemy nadal dostarczać telefonię w chmurze firmom, niezależnie od ich wielkości czy branży, w której działają, na jeszcze większej liczbie rynków oraz wspierać je w rozwoju. — dodaje Gernot.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments