epoint

Platforma planuje wprowadzenie m.in. rozwiązania zamiany mowy na tekst i oprogramowania do rozpoznawania emocji, aby analiza lekcji była jeszcze bardziej zaawansowana.

Novakid, europejski lider w segmencie nauczania dzieci metodą ESL (English as a Second Language — angielski jako drugi język), zamknął 2021 r. znaczącym wzrostem bazy użytkowników. W ubiegłym roku firma z branży EdTech rozszerzyła swoją działalność na kilka nowych rynków w Europie północno-wschodniej oraz w regionie Południowej Azji i Pacyfiku, a także umocniła swoją pozycję w krajach Europy i w regionie Bliskiego Wschodu i Północnej Afryki. Ponadto firma Novakid uruchomiła pierwszy na rynku, autorski Świat Gier edukacyjnych online.

Teraz, w piątym roku działalności, z platformy Novakid korzysta już ponad 500 000 użytkowników z 49 krajów, z czego 70 000 to aktywni użytkownicy. Europa stanowi 80% portfela klientów firmy, z największym wzrostem we Włoszech, Francji, Niemczech i Izraelu. Region Bliskiego Wschodu i Północnej Afryki stanowi 12% bazy klientów Novakid, a region Azji i Pacyfiku 8% klientów. W 2021 r. nauczyciele Novakid przeprowadzili ponad 2,4 miliona lekcji, ponad dwukrotnie więcej niż w 2020 r. Ponadto w minionym roku platforma została uznana przez J’son & Partners za wiodącą internetową szkołę języka angielskiego dla dzieci w Europie.

Pod wieloma względami rok 2021 stał się rokiem definiującym branżę EdTech. Upewniliśmy się, że edukacja online i uczenie hybrydowe to przyszłość, na którą rodziny są coraz bardziej przygotowane, dzięki wprowadzaniu nowych technologii ocen postępów uczniów opartych na sztucznej inteligencji. Zastosowaliśmy grywalizację i technologię VR, aby lekcje angielskiego były jeszcze bardziej spersonalizowane i angażujące dla każdego z naszych uczniów. Jednak zaufanie, jakim obdarzyły nas rodziny należące do naszego grona klientów i sukcesy naszych uczniów, to nasze najważniejsze osiągnięcia zdobyte w 2021 roku. – powiedział Max Azarov, dyrektor generalny Novakid.

Nie ma wątpliwości, że nauka języka angielskiego to rosnący trend na całym świecie, a 20% globalnej populacji mówi w tym języku. Rozpoczęcie edukacji w zakresie angielskiego w młodym wieku zapewnia lepsze przyswajanie umiejętności językowych, kluczowych dla rozwoju naszych dzieci i świata, w którym będą żyć. Dlatego misją Novakid w 2022 roku jest wspieranie komunikacji bez granic dla lepszej przyszłości.

Produkt: optymalizacja infrastruktury IT

W 2021 r. baza klientów Novakid rosła każdego miesiąca aż o 15%. W związku z tym firma zdecydowała się na przeprowadzenie optymalizacji infrastruktury IT tak, aby platforma znacznie zwiększyła swoją pojemność i możliwości przetwarzania danych.

Równowaga pomiędzy pojemnością komercyjnej chmury publicznej a autorskim oprogramowaniem gwarantuje optymalną jakość połączenia między nauczycielem a uczniem, niezależnie od ich lokalizacji. W 2021 roku w godzinach szczytu platforma prowadziła jednocześnie 1200 lekcji, a dziennie na platformie odbywało się ponad 5000 godzin wideokonferencji.

Świat Gier Novakid: nowy, autorski program oparty na grywalizacji

W grudniu 2021 r. firma Novakid wypuściła na rynek pierwszy w historii produkt w branży ESL, który zapewnia uczniom w wieku od 4 do 12 lat cały „wszechświat” narzędzi do nauki języków, które łączą rozwój z rozrywką.

Świat Gier Novakid (Novakid Game World – NGW) to oparte na fabule środowisko do nauki z animowanymi komiksami, indywidualnymi lekcjami angielskiego, minigrami i zadaniami domowymi. Ponad 82 500 uczniów dołączyło już do Świata Gier Novakid i pierwszego wirtualnego wszechświata gier — Akademii Magii.

Rebranding: angielski z „prędkością rakiety”

W listopadzie 2021 firma Novakid wprowadziła nową identyfikację wizualną, opracowaną we współpracy z BBDO/Proximity. Rebranding odzwierciedla fakt, że rozwój firmy jest napędzany przez sukces uczniów. Ikona rakiety w logo firmy przedstawia możliwość nauki języka angielskiego z „prędkością rakiety”.

Ikony placu zabaw pokazują, że dzieci z całego świata mogą się jednocześnie bawić i uczyć. Misja firmy polegająca na zmianie podejścia rodziców i dzieci na całym świecie do nauki języka angielskiego – od “standardowej” do wdrożenia metody ESL (English as a Second Language – angielski jako drugi język) jest teraz reprezentowana przez nowy slogan – “The Right Place to Start”.

Plany na 2022: wdrażanie innowacyjnych rozwiązań i wejście na nowe rynki

Dalszy rozwój wysokiej jakości innowacyjnych treści edukacyjnych do nauki języka angielskiego jest głównym celem Novakid w 2022 roku. Platforma planuje wydać gry edukacyjne służące trenowaniu wypowiadania się i usprawnieniu pracy zespołowej między uczniami, poprzez znaczące interakcje za pośrednictwem systemu multiplayer w Świecie Gier Novakid. Wdrażane są rozwiązania zamiany mowy na tekst i oprogramowanie do rozpoznawania emocji, aby analiza lekcji była jeszcze bardziej zaawansowana.

Umacnianie pozycji na obecnych rynkach poprzez podnoszenie kwalifikacji nauczycieli, rozwijanie treści i utrzymanie wysokiej jakości obsługi klienta to priorytet na ten rok. Jednak to nie koniec, Novakid planuje również zdobyć nowe rynki na różnych kontynentach w 2022 roku.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments