epoint

Klarna, wiodący globalny bank detaliczny oraz dostawca płatności i usług zakupowych pomagających konsumentom oszczędzać czas i pieniądze, oraz podejmować świadome decyzje zakupowe, ogłosiła partnerstwo z Moliera2.com, oferującym ubrania, dodatki oraz produkty z kategorii beauty i home&deco marek luksusowych. Dla klientów sklepu online oznacza to większą elastyczność, wygodę, wybór oraz kontrolę. Do tego bez odsetek i opłat, gdy zobowiązania regulowane są na czas.

Dzięki partnerstwu z Klarną klienci Moliera2.com zyskają większy wybór w momencie płatności, w tym popularną opcję “Zapłać za 30 dni”, pozwalającą im zaoszczędzić czas i pieniądze, podejmować świadome decyzje oraz lepiej zarządzać swoimi finansami.

Dziś klienci marek luksusowych szukają większej swobody i innowacji podczas zakupów. Moliera 2 jest liderem tej rewolucji w handlu detalicznym w swoim segmencie. Cieszymy się z nawiązanej współpracy, mającej na celu dotarcie do jeszcze większej liczby świadomych cyfrowo konsumentów dóbr luksusowych. – podkreśla Łukasz Dwulit, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Klarna w Polsce.

Marta Sawicka Dyrektor Zarządzający e-commerce Moliera 2 wyjaśnia, że współpraca z Klarną wpisuje się w realizację zobowiązań marki do ciągłych innowacji:

– W Moliera 2 wiemy jaką wagę przywiązują Klienci do komfortu podczas zakupów. Staramy się zapewnić go zarówno offline i jak i online. Wymagania stawiane produktom luksusowym światowych Domów Mody muszą iść w parze z procesem zakupowym. Partnerstwo z Klarną pozwoli nam zaoferować klientom jeszcze większą wygodę i swobodę podczas zakupów.

Konsumenci marek luksusowych oczekują elastycznych i bezpiecznych opcji płatności

Niedawno opublikowany przez Klarna raport “The State of Smoooth: Unpacking Luxury in 2022” “The State of Smoooth: Unpacking Luxury in 2022” na temat luksusowego handlu detalicznego pokazuje, że innowacyjność zajmuje wysokie miejsce na liście kryteriów wśród konsumentów w tej kategorii produktów. Aż ośmiu na dziesięciu (79%) za kluczowe uważa podejście marek do technologii i innowacji. Oprócz zakupów za pomocą nowych i innowacyjnych usług konsumenci cenią sobie również nabywanie produktów luksusowych w sposób przejrzysty i bezpieczny. Prawie połowa (49%) konsumentów z tej kategorii chce korzystać z aplikacji podczas robienia zakupów, a ponad połowa (52%) docenia elastyczne opcje płatności. Aż trzy czwarte (76%) docenia oferowanie przez sprzedawcę opcji płatności pozwalających im płacić po czasie bez odsetek i dodatkowych kosztów.

Sposób konsumpcji dóbr luksusowych zmienia się. Konsumenci chcą się czuć bezpiecznie, kupując droższe produkty, a innowacyjne usługi oraz elastyczne i inteligentne opcje płatności pomagają budować to bezpieczeństwo podczas całej ścieżki zakupowej klienta. Dla detalistów ta zmiana oznacza, że inwestowanie w innowacyjne rozwiązania jest obecnie ważniejsze niż kiedykolwiek, bo pozwala zapewnić klientom lepsze doświadczenia – zarówno online, jak i w sklepie stacjonarnym. Obejmuje ona wszystkie elementy: od inteligentnych i elastycznych opcji płatności po integrację wirtualnych rozwiązań zakupowych i innowacyjnych funkcji przyczyniających się do przyjemniejszych i prostszych zakupów. Kluczem do sukcesu jest znalezienie sposobów na ułatwienie klientom zakupów i płatności, przy jednoczesnym zachowaniu poczucia premium. — wyjaśnia Viveka Söderbäck, ekspert Klarna ds. zachowań konsumenckich.

Klarna dostarcza usługę zakupową, łączącą wygodę opcji “Zapłać za 30 dni” z inteligentnymi funkcjami aplikacji, takimi jak tworzenie list zakupowych, powiadomienia o obniżkach cen, punkty w programie lojalnościowym i specjalne oferty dla użytkowników. Aplikację Klarna, umożliwiającą kupującym dokonanie płatności w dowolnym sklepie internetowym w ciągu 30 dni, pobrało już ponad 45 milionów osób na całym świecie.

Dziś kupujący chcą mieć większą kontrolę nad swoimi wydatkami i większą elastyczność przy dokonywaniu płatności. Dlatego Klarna ze swoimi usługami jest cenionym partnerem dla ponad 400 000 detalistów na całym świecie, oferując im pakiet usług — nie tylko rozwiązania płatnicze zapewniające kupującym swobodę finansową, na jaką zasługują, ale także silne wsparcie marketingowe. Tak, by pomagać markom, docierać do klientów bez względu na to, gdzie robią zakupy.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments