Klarna, wiodący globalny bank detaliczny oraz dostawca płatności i usług zakupowych pomagających konsumentom oszczędzać czas i pieniądze, oraz podejmować świadome decyzje zakupowe, ogłosiła partnerstwo z Moliera2.com, oferującym ubrania, dodatki oraz produkty z kategorii beauty i home&deco marek luksusowych. Dla klientów sklepu online oznacza to większą elastyczność, wygodę, wybór oraz kontrolę. Do tego bez odsetek i opłat, gdy zobowiązania regulowane są na czas.
Dzięki partnerstwu z Klarną klienci Moliera2.com zyskają większy wybór w momencie płatności, w tym popularną opcję “Zapłać za 30 dni”, pozwalającą im zaoszczędzić czas i pieniądze, podejmować świadome decyzje oraz lepiej zarządzać swoimi finansami.
Dziś klienci marek luksusowych szukają większej swobody i innowacji podczas zakupów. Moliera 2 jest liderem tej rewolucji w handlu detalicznym w swoim segmencie. Cieszymy się z nawiązanej współpracy, mającej na celu dotarcie do jeszcze większej liczby świadomych cyfrowo konsumentów dóbr luksusowych. – podkreśla Łukasz Dwulit, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Klarna w Polsce.
Marta Sawicka Dyrektor Zarządzający e-commerce Moliera 2 wyjaśnia, że współpraca z Klarną wpisuje się w realizację zobowiązań marki do ciągłych innowacji:
– W Moliera 2 wiemy jaką wagę przywiązują Klienci do komfortu podczas zakupów. Staramy się zapewnić go zarówno offline i jak i online. Wymagania stawiane produktom luksusowym światowych Domów Mody muszą iść w parze z procesem zakupowym. Partnerstwo z Klarną pozwoli nam zaoferować klientom jeszcze większą wygodę i swobodę podczas zakupów.
Konsumenci marek luksusowych oczekują elastycznych i bezpiecznych opcji płatności
Niedawno opublikowany przez Klarna raport “The State of Smoooth: Unpacking Luxury in 2022” “The State of Smoooth: Unpacking Luxury in 2022” na temat luksusowego handlu detalicznego pokazuje, że innowacyjność zajmuje wysokie miejsce na liście kryteriów wśród konsumentów w tej kategorii produktów. Aż ośmiu na dziesięciu (79%) za kluczowe uważa podejście marek do technologii i innowacji. Oprócz zakupów za pomocą nowych i innowacyjnych usług konsumenci cenią sobie również nabywanie produktów luksusowych w sposób przejrzysty i bezpieczny. Prawie połowa (49%) konsumentów z tej kategorii chce korzystać z aplikacji podczas robienia zakupów, a ponad połowa (52%) docenia elastyczne opcje płatności. Aż trzy czwarte (76%) docenia oferowanie przez sprzedawcę opcji płatności pozwalających im płacić po czasie bez odsetek i dodatkowych kosztów.
Sposób konsumpcji dóbr luksusowych zmienia się. Konsumenci chcą się czuć bezpiecznie, kupując droższe produkty, a innowacyjne usługi oraz elastyczne i inteligentne opcje płatności pomagają budować to bezpieczeństwo podczas całej ścieżki zakupowej klienta. Dla detalistów ta zmiana oznacza, że inwestowanie w innowacyjne rozwiązania jest obecnie ważniejsze niż kiedykolwiek, bo pozwala zapewnić klientom lepsze doświadczenia – zarówno online, jak i w sklepie stacjonarnym. Obejmuje ona wszystkie elementy: od inteligentnych i elastycznych opcji płatności po integrację wirtualnych rozwiązań zakupowych i innowacyjnych funkcji przyczyniających się do przyjemniejszych i prostszych zakupów. Kluczem do sukcesu jest znalezienie sposobów na ułatwienie klientom zakupów i płatności, przy jednoczesnym zachowaniu poczucia premium. — wyjaśnia Viveka Söderbäck, ekspert Klarna ds. zachowań konsumenckich.
Klarna dostarcza usługę zakupową, łączącą wygodę opcji “Zapłać za 30 dni” z inteligentnymi funkcjami aplikacji, takimi jak tworzenie list zakupowych, powiadomienia o obniżkach cen, punkty w programie lojalnościowym i specjalne oferty dla użytkowników. Aplikację Klarna, umożliwiającą kupującym dokonanie płatności w dowolnym sklepie internetowym w ciągu 30 dni, pobrało już ponad 45 milionów osób na całym świecie.
Dziś kupujący chcą mieć większą kontrolę nad swoimi wydatkami i większą elastyczność przy dokonywaniu płatności. Dlatego Klarna ze swoimi usługami jest cenionym partnerem dla ponad 400 000 detalistów na całym świecie, oferując im pakiet usług — nie tylko rozwiązania płatnicze zapewniające kupującym swobodę finansową, na jaką zasługują, ale także silne wsparcie marketingowe. Tak, by pomagać markom, docierać do klientów bez względu na to, gdzie robią zakupy.