Zgodnie z ogłoszoną w listopadzie 2021 strategią, spółka planuje wydać w 2023 roku kolejną dużą grę własną, nawiązującej do serii Real Boxing 2. Tytuł będzie korzystał ze zbudowanej przez ostatnie lata wiedzy i doświadczeniu oraz danych analitycznych z Real Boxing 2. Zespół developerski rozwija obecnie prototyp, który powstał w ostatnich miesiącach.
W związku z zakończeniem pierwszego etapu prac koncepcyjnych chcemy zdradzić kilka szczegółów nowego projektu. Tytuł nie tylko wykorzysta przetestowane w Real Boxing 2 mechanizmy, ale przede wszystkim istotnie je rozwinie. Zdecydowaliśmy się postawić na karate jako temat przewodni. Pozostaniemy w uniwersum sztuk walki, ale jednocześnie unikniemy kanibalizacji Real Boxing 2. Otworzymy się też zarówno na nowych użytkowników, jak i możliwe do zaimplementowania IP. Mamy prototyp, który zespół developerski zaczął już rozwijać. Pracujemy nad tytułem, także od strony biznesowej i marketingowej. Weryfikujemy niestandardowe kanały promocji i możliwości implementacji w grze znanych IP. – mówi Piotr Gamracy, członek zarządu Vivid Games.
Spółka zapowiada, że do czasu soft launchu gry będzie przekazywała publicznie tylko najbardziej istotne informacje dotyczące nowego tytułu.
Chcemy uniknąć szumu informacyjnego i w kolejnych miesiącach, do pierwszego SL, będziemy przekazywać tylko najbardziej istotne i potwierdzone kwestie związane z nową grą. Tytuł znajduje się obecnie we wczesnej fazie rozwoju, więc wiele aspektów koncepcyjnych czy technicznych może jeszcze ulec zmianie. Podsumowanie najważniejszych informacji zamieścimy w raportach okresowych. Naszym celem jest stworzenie dużego wysokiej klasy tytułu, którego potencjał komercyjny w pełni wykorzystamy. – dodaje Piotr Gamracy.