W marcu Digital Network zanotowała 78% wzrostu przychodów. Screen Network – spółka cyfrowej reklamy zewnętrznej i lider naszej grupy – rosła jeszcze szybciej niemal podwajając przychody w tym okresie.
Wyniki są wręcz powyżej oczekiwań zarządu. Rynek znajduje się w dynamicznej transformacji z klasycznej do cyfrowej reklamy zewnętrznej. Polska jest nadal na wstępnym etapie tego procesu, ale klienci są bardziej zainteresowani cyfrową reklamą. Dotyczy to zarówno firm komercyjnych, jak i sektora publicznego, mówi w rozmowie z ISBnews.tv prezes Wojciech Bieńkowski.
Zmiana nazwy spółki jest związana ze zmianą core-business. Dominującym biznesem jest sieć ekranów Screen Network, ale nazwa Digital Network jest istotnie pojemniejsza do tego co spółka może robić w przyszłości. Pokażemy to we właśnie opracowywanej nowej strategii, mówi w rozmowie z ISBnews.tv prezes Wojciech Bieńkowski.