Polski startup z sektora MarTech – DigitalFirst.AI stworzył platformę, która przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, rekomenduje taktyki marketingowe, tworzy lejki sprzedaży, jak i całe strategie, dostosowane do założonego przez klienta celu. Dla growth hackerów marketerów i agencji marketingowych, takie rozwiązanie z pewnością przyspieszy pracę i znacząco obniży koszty, co przełoży się na efektywność ich działań.
Na podstawie kilkuset informacji wejściowych, opisujących m.in. rodzaj działalności, grupę docelową czy USP produktu, dostajemy zweryfikowane i przetestowane przez growth hackerów taktyki, które osadzone w lejku sprzedażowym tworzą zorientowaną na dany cel strategię marketingową. Platforma DigitalFirst.AI działa w modelu Software as a Service (SaaS), dzięki czemu w cenie kilkudziesięciu dolarów miesięcznie agencje, marketerzy, czy growth-hackerzy mają możliwość automatyzacji działań, co pozwoli na obsługę większej ilości klientów. Jest to niewątpliwie innowacyjne podejście, które rozwiązuje wiele problemów, z jakimi borykają się te podmioty dostarczające usługi w branży marketingowej.

Pracując przez wiele lat w dużej agencji marketingowej, zarówno dla klientów takich jak BP, LOT, ALDI, a także i mniejszych marek — zauważyłem, że w większości przypadków bazujemy na podobnych taktykach marketingowych, a zmieniają się jedynie budżety i segmenty, do których chcemy dotrzeć. Stosowaliśmy taktyki, które są bardzo skuteczne, ale w żaden sposób nieustandaryzowane i powszechnie dostępne, dlatego postanowiliśmy stworzyć DF.AI, aby każdy miał dostęp do rzetelnej wiedzy marketingowej, mógł wybrać swoją taktykę i skutecznie pozyskiwać klientów dla swojego biznesu. — wyjaśnia CEO DigitalFirst.AI Rafał Tromczyński.
DigitalFirst.AI zostało założone przez Rafała Tromczyńskiego, Grzegorza Gracza oraz Michała Tokarskiego. Zespół tworzą profesjonaliści, którzy przez wiele lat razem współpracowali w agencjach marketingowych, zdobywając doświadczenie w każdej niszy marketingu cyfrowego — od strategii i komunikacji, poprzez grafikę, tworzenie stron internetowych, zakup mediów, wydajność i analitykę. Daje to pełne spektrum kompetencji niezbędnych do wprowadzenia na rynek rozwiązania tego typu – zautomatyzowanego i ustandaryzowanego, a jednocześnie dbającego o niuanse na poszczególnych rynkach.
W ostatnim czasie DigitalFirst.AI wystartowało z globalną kampanią na AppSumo – jednej z najpopularniejszych platform dla produktów oferowanych w modelu SaaS. Przez pierwsze 3 dni kampanii sprzedanych zostało ponad 300 kont, a w całym tygodniu DF.AI zostało najlepiej sprzedającym się narzędziem, co potwierdza skuteczną pierwszą walidację produktu przez rynek.
Na chwilę obecną z naszej platformy korzysta ponad 1000 płacących klientów. Nie jesteśmy jednak jedynie klasycznym SaaS-em, tworzymy również marketplace, na którym growth hackerzy mogą udostępniać swoje taktyki i na nich zarabiać. Budujemy globalne community, które pozwoli w przyszłości uczynić z marketplace’u dodatkowe źródło przychodów, a z drugiej strony dostarczy nam know-how na temat taktyk marketingowych skutecznych na danych rynkach. — dodaje Rafał Tromczyński.