MODIVO S.A., właściciel multibrandowych platform eobuwie.pl i MODIVO tworzy Advertising Services. Na czele zespołu stanął Wojciech Bryzek, który odpowiada za rozwój oferty reklamowej w kanałach własnych.
Pandemia, kolejne lockdowny i ograniczenia w tradycyjnym handlu przyczyniły się do wzrostu znaczenia e-commerce. W krótkim czasie to platformy internetowe stały się dla konsumentów początkiem ścieżki zakupowej i miejscem finalizacji transakcji. Sam e-commerce stał się z kolei motorem napędowym dla rynku reklamy — wydatki na promocję w tym kanale rosną niemal cztery razy szybciej w porównaniu do wydatków na całą reklamę internetową.
Platformy e-commerce mają ogromny potencjał reklamowy. Są pierwszym miejscem zakupowych poszukiwań konsumentów, przez co zapewniają szerokie dotarcie. Wprowadzenie oferty reklamowej będzie uzupełnieniem dla planowanego debiutu marketplace’u na platformie MODIVO oraz ukłonem w stronę podmiotów, z którymi współpracujemy. Nasi partnerzy oczekują już nie tylko przestrzeni do sprzedaży, ale i narzędzi do komunikacji z klientem. Dzięki wdrożeniu kompleksowych rozwiązań będziemy mogli spełnić ich życzenia. Realizację projektu zaczynamy od budowy silnego zespołu, który od lat związany jest z rynkiem reklamy — mówi Damian Zapłata, prezes zarządu MODIVO S.A.
Głównym zadaniem, jakie stawia przed sobą Spółka, będzie stworzenie skalowalnego, w pełni zautomatyzowanego ekosystemu, gwarantującego wysoki zwrot inwestycji dzięki wykorzystaniu danych, które posłużą dostawcom.
W USA platformy e-commerce odpowiadają już za 15% wydatków reklamowych w sieci, a wartość samego rynku reklamy internetowej w Polsce jest szacowana na ponad 4,5 mld zł. Jako Advertising Director zespołowi przewodzić będzie Wojciech Bryzek, od ponad 12 lat związany z rynkiem reklamy internetowej. Doświadczenie zdobywał m.in. w Grupie Onet i Allegro.
Zaznaczenie obecności na rynku reklamowym wpisuje się w ogólny trend. Coraz więcej firm, również z sektora e-commerce, decyduje się na taki ruch. Największą przewagą MODIVO w tym obszarze jest omnichannelowość. Dzięki zaproponowanemu narzędziu dotarcie z komunikatem będzie możliwe za pośrednictwem kanałów własnych, zewnętrznych stron, ale też, co unikatowe, ekranów multimedialnych w sklepach stacjonarnych. — komentuje Wojciech Bryzek, przez ostatnie 7 lat związany z Allegro, gdzie stworzył i rozwijał silnik reklamy Allegro Ads.
Wojtek będzie ściśle współpracował z Joanną Suszek, Offer Management Leader w MODIVO S.A. i Magdaleną Wójcik, Head of Advertising Revenue w MODIVO S.A. Joanna będzie odpowiadać za zespół Business Development, tworzenie i zarządzanie ofertą reklamową dla dostawców. Magdalena będzie z kolei kierować zespołem sprzedaży, odpowiedzialnym za rozwój współpracy i pozyskiwanie przychodów od reklamodawców.