epoint

Poniżej przedstawiamy przegląd najważniejszych wiadomości z sektora TMT z okresu 2-6 maja. 

BIZNES I FINANSE: RYNEK

Telekomunikacja: Wprowadzenie w życie noweli ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa (KSC) w obecnie proponowanym kształcie może wykluczyć z rynku telekomunikacyjnego lokalnych polskich operatorów, ocenił prezes Krajowej Izby Komunikacji Ethernetowej (KIKE) Karol Skupień.   Źródło: ISBnews

E-banking: Wartość transakcji dokonanych kartami wyniosła 255 mld zł w IV kw. 2021 r., co oznacza wzrost o 1,2% kw/kw oraz o 20% r/r, podał Narodowy Bank Polski (NBP). W ogólnej wartości transakcji przeprowadzonych przy użyciu kart płatniczych przeważają transakcje bezgotówkowe, ich wartość wyniosła 137,2 mld zł w IV kw. 2021 r., tj. wzrosła o 2% kw/kw. „W IV kwartale 2021 r. odnotowano wzrost liczby oraz wartości transakcji kartami płatniczymi w internecie. Według danych od agentów rozliczeniowych, w IV kwartale 2021 r zrealizowano w internecie 48,8 mln transakcji kartami płatniczymi, co oznacza w porównaniu do kwartału poprzedniego wzrost o 7%. Wartość transakcji w Internecie opiewała na kwotę 7,4 mld zł i była większa aż o 1,15 mld zł (wzrost o 19%) w porównaniu do poprzedzającego kwartału” – czytamy dalej w raporcie.  Źródło: ISBnews

Aukcja 5G: Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) opracował dokumenty niezbędne do ogłoszenia konsultacji aukcji częstotliwości z pasma 3,6 GHz (przeznaczonych na potrzeby sieci 5G) w zakresie zależnym od kompetencji prezesa UKE, podał Urząd. UKE podtrzymał, że oczekuje z ogłoszeniem konsultacji aukcji do czasu przyjęcia przez Komitet Stały Rady Ministrów projektu nowelizacji UKSC, i podkreślił, że brak nowelizacji ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa (KSC) stanowi bezpośrednią przeszkodę uniemożliwiającą rozpoczęcie konsultacji aukcji.  Źródło: ISBnews

E-administracja: Podatnicy ok. 6,2 mln deklaracji za pośrednictwem usługi Twój e-PIT przygotowanych dla nich przez Krajową Administrację Skarbową (KAS), podało Ministerstwo Finansów (MF).   Źródło: ISBnews

Cyberbezpieczeństwo: Jedna czwarta ankietowanych przyznaje, że nie stosuje żadnych haseł w smartfonach. 13% nie używa haseł nigdzie. Jednocześnie 71% uważa – mylnie – że to stopień skomplikowania haseł, a nie ich długość, ma największy wpływ na ich bezpieczeństwo, wynika z badania Biura Informacji Kredytowej w związku z przypadającym 5 maja br. Światowym Dniem Hasła. Źródło: BIK

Reklama internetowa: Google podało dane z raportu Google Ads Safety Report za 2021 rok, czyli raportu na temat bezpieczeństwa sieci reklamowej.  W 2021 roku Google usunął ponad 3,4 mld reklam naruszających przepisy i ograniczył zasięg ponad 5,7 mld ze względu na lokalne przepisy w poszczególnych krajach.  Zawieszonych zostało ponad 5,6 mln kont reklamodawców. Od początku pandemii COVID-19 Google zablokował ponad 160 mln reklam nawiązujących do szczepionek, testów oraz pokazujących zawyżone ceny materiałów higienicznych, np. maseczek. Do tej pory Google zablokował już ponad 8 mln reklam nawiązujących do wojny w Ukrainie, w ramach zasad dotyczących wydarzeń „o charakterze wrażliwym”, a reklamy z ponad 60 finansowanych przez państwo portali medialnych zostały usunięte. Źródło: spółka

Telekomunikacja: RFBenchmark.eu podsumował kwiecień 2022 roku pod kątem jakości i szybkości Internetu mobilnego świadczonego przez polskich operatorów komórkowych. W kwietniu 2022 roku ranking jakości i szybkości Internetu mobilnego opiera się na 241 824 pomiarach. T-Mobile utrzymał pozycję lidera w kategorii średniej szybkości pobierania danych, Play utrzymał prowadzenie w kategorii średniej szybkości wysyłania danych, a Orange wciąż jest na pierwszym miejscu w kategorii najniższej średniej wartości ping. Źródło: spółka

E-commerce: Według raportu „B2B e-commerce NOW”, ponad 90% przedsiębiorstw oferujących produkty, usługi i rozwiązania dla biznesu planuje rozwijać e-handel. Już 41% firm działa na tym rynku i oceniło wejście w ten obszar jako sukces, a co czwarta firma ponad 80% przychodów czerpie właśnie z e-commerce. Źródło: ISBtech

Cyberbezpieczeństwo: Specjaliści ds. cyberbezpieczeństwa z zespołu Cisco Talos Incident Response (CTIR) wskazali najważniejsze trendy, metody ataków i zaangażowane strony, na podstawie obserwacji z I kwartału 2022. Główne obserwacje zespołu CTIR: W I kwartale 2022 roku odnotowano wzrost ataków typu advanced persistent threat (ATP). To złożone, wielostopniowe i prowadzone przez długi czas działania wymierzone w konkretną organizację. Wymagają dużych inwestycji, dlatego stroną atakującą lub sponsorem często są agencje rządowe. Żadna rodzina ransomware nie została zaobserwowana dwukrotnie w incydentach, które zakończyły się w pierwszym kwartale. Taka dywersyfikacja to zdaniem specjalistów ds. bezpieczeństwa Cisco efekt demokratyzacji ransomware. Początkowym etapem ataków był zwykle phishing mający na celu instalację, po kliknięciu w zainfekowany link lub pobraniu dokumentu, złośliwego oprogramowania, które odpowiadało za przygotowanie do dalszej serii naruszeń. Źródło: spółka

Cyfryzacja: Raport F5 State of Application Strategy 2022, reprezentujący prawie 1 500 decydentów IT na całym świecie z różnych branż, organizacji i stanowisk wskazuje, że: Tempo cyfrowej transformacji utrzymuje się obecnie na wysokim poziomie: pandemiczne rozluźnienie nie hamuje procesów; Respondenci biorący udział w badaniu uznali, że widoczność w różnych środowiskach i spójne zabezpieczenia to obecnie największe wyzwania dla wdrażających aplikacje chmurowe. Dziś 90% organizacji ze wszystkich branż planuje wdrożenie sztucznej inteligencji do pozyskania cennych informacji; Brak krytycznych wniosków – przeważająca liczba organizacji (95%) planuje wykorzystywać dane operacyjne w celu uzyskiwania informacji, które pozwolą na poprawę jakości obsługi klienta i stymulowanie rozwoju firmy. Jednak aż 98% respondentów wskazuje, że obecnie nie są w stanie uzyskać potrzebnych informacji ze swoich istniejących systemów. Źródło: spółka

Cyberbezpieczeństwo: 23 mln ludzi na całym świecie używa hasła „123456”, wynika z analiz Brytyjskiego Narodowego Centrum Bezpieczeństwa Cybernetycznego (NCSC). Dowodzi to, że wiele osób wciąż nie zdaje sobie sprawy z rosnących zagrożeń w cyberprzestrzeni. Światowy Dzień Hasła to czas, żeby pomyśleć o bezpieczeństwie swoich danych i haseł do wszystkich kont internetowych. „Każdego dnia cyberprzestępcy próbują wykraść hasła setek użytkowników, wykorzystując technik, takich jak phishing, aby móc włamać się do różnych usług i pozyskać dane uwierzytelniające. Chociaż metody wciąż się zmieniają, a zagrożenia ewoluują, nadal istnieją sprawdzone metody ochrony naszych danych. Korzystając ze Światowego Dnia Hasła jako okazji do ponownej oceny siły naszych haseł i wzmocnienia naszych wysiłków w zakresie cyberbezpieczeństwa, użytkownicy mogą zniechęcić cyberprzestępców do uzyskania dostępu do ich danych i urządzeń” – powiedział Wojciech Głażewski, country manager firmy Check Point Software w Polsce. Źródło: spółka

BIZNES I FINANSE: SPÓŁKI

DataArt: Firma zajmująca się doradztwem technologicznym na skalę globalną otwiera nowe biuro w Łodzi. W ciągu najbliższych miesięcy planuje zatrudnić w nim 80 specjalistów IT, podała spółka. Łódzki oddział to czwarte biuro DataArt w Polsce.   Źródło: ISBnews

Asbis: Oczekuje, że koncentracja na wschodnich rynkach poza Rosją i Białorusią zrekompensuje przerwanie, w ramach unijnych sankcji, sprzedaży w krajach zaangażowanych w wojnę na Ukrainie, poinformował wiceprezes Costas Tziamalis.   Źródło: ISBnews

Manufaktura Piwa Wódki i Wina: Podpisała list intencyjny z firmą Gonito, specjalizującą się w obsłudze podmiotów zainteresowanych wykorzystaniem największej elektronicznej platformy sprzedażowej na świecie – Amazon, podała spółka. List intencyjny potwierdza zamiar nawiązania współpracy w uruchomieniu sprzedaży tenczyńskich produktów na europejskich rynkach obsługiwanych przez Amazon.   Źródło: ISBnews

Asbis: Odnotował 16,05 mln USD skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2022 r. wobec 15,14 mln USD zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.   Źródło: ISBnews

Shoper: Odnotował 26,3 mln zł przychodów ze sprzedaży w I kw. 2022 r. (+67% r/r), EBITDA wyniosła 7,7 mln zł (+20% r/r), zaś skorygowana EBITDA sięgnęła 8,1 mln zł (+14% r/r), podała spółka, prezentując wstępne szacunkowe dane.   Źródło: ISBnews

Asseco Poland: Miało 108,2 mln zł skonsolidowanego wyniku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2022 r., podała spółka, prezentując wstępne dane.   Źródło: ISBnews

Asbis: Prognozuje, że osiągnie 48-52 mln USD zysku netto po opodatkowaniu przy 2,2-2,4 mld USD przychodów ze sprzedaży w 2022 r., podała spółka.   Źródło: ISBnews

Cloud Technologies: Oczekuje dwucyfrowej dynamiki wzrostu w 2022 roku, poinformował ISBtech prezes Piotr Prajsnar. Nie wyklucza szybszego rozpoczęcia procedury przejścia na GPW z NC niż w zapowiadany wcześniej termin do końca przyszłego roku.   Źródło: ISBnews

KCI: Odnotował 45,25 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w 2021 r. wobec 86,03 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.   Źródło: ISBnews

Ailleron: Odnotował 7,45 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2021 r. wobec 9,43 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.   Źródło: ISBnews

Maxcom: Odnotował 3,2 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2021 r. wobec 2,96 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.   Źródło: ISBnews

Digitree Group: Odnotowała wstępnie 757 tys. zł straty netto w I kw. 2022 r., co oznacza spadek o 556 tys. zł r/r, podała spółka. EBITDA w I kw. br. wyniosła 392 tys. zł, co oznacza spadek o 43,5% (301 tys. zł) r/r.   Źródło: ISBnews

Spyrosoft: Opublikuje strategię na lata 2022-2027 do końca maja, poinformował prezes Konrad Weiske.   Źródło: ISBnews

Spyrosoft: Odnotował 14,68 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2021 r. wobec 12,37 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.   Źródło: ISBnews

Comarch: Odnotował 123,04 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2021 r. wobec 120,63 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.   Źródło: ISBnews

Emplocity: Spółka technologiczna zajmująca się automatyzacją procesów w biznesie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji wypracowała 2,5 mln zł przychodów ze sprzedaży w 2021 r. Oznacza to, że spółka podwoiła przychody w porównaniu do 2020 r. Wynik przychodowy jest zgodny z opublikowanymi prognozami podczas oferty publicznej. Emplocity w ubiegłym roku zrealizowało wiele ważnych i intratnych kontraktów oraz rozwinęła swoje flagowe rozwiązanie tj. Emplobot i Intrabot. Bardzo dobra sprzedaż przełożyła się na 247 tys. zł wyniku EBITDA – był to pierwszy rok, w którym spółka osiągnęła rentowność na tym poziomie. Źródło: spółka

Escola: Jedna z czołowych firm tworzących aplikacje mobilne i webowe w Polsce powiększyła zespół 20 doświadczonych specjalistów IT i programistów z IT.focus, którzy wzmocnią segment software house. Tym samym Escola to już 107-osobowy zespół oraz kolejne biuro w Polsce, w Katowicach. Powiększenie Escola o zespół IT.Focus i jego doświadczenie to kolejny krok w strategii rozwoju Escoli, który spółka przedstawiła w czasie emisji crowdfundingowej. Źródło: spółka

Skriware: Spółka działająca na globalną skalę w branży EdTech osiągnęła w I kwartale 2022 r. przychody o wartości 16,2 mln zł, co jest wynikiem o 34% większym niż wartość przychodów w całym 2021 roku. Z kolei EBITDA wyniosła 4,8 mln zł, a zysk netto 4,7 mln zł. Firma stawia na ekspansję zagraniczną i budowanie globalnej sieci dystrybutorów. Niedawno podpisano pierwszą umowę dystrybucyjną z partnerem ze Stanów Zjednoczonych, dotyczącą dostarczenia do wybranych amerykańskich szkół interdyscyplinarnych laboratoriów SkriLab. Źródło: spółka

Nokia: Ogłosiła, że dołączyła do 5G Open Innovation Lab (5G OI Lab) w roli sponsora korporacyjnego. Jako lider w dziedzinie technologii 5G i wiodący, uznany dostawca prywatnych rozwiązań bezprzewodowych, Nokia będzie współpracować z innymi startupami i partnerami 5G OI Lab, aby utorować drogę dla rozwiązań 5G we wszystkich sektorach przemysłu. Źrodło: ISBtech

Thales Alenia Space: Spółka joint venture Thales i Leonardo poinformowała o nawiązaniu strategicznej współpracy z Microsoft w celu wprowadzenia nowych rozwiązań w zakresie przetwarzania danych w przestrzeni kosmicznej (Space Edge Computing), sztucznej inteligencji oraz narzędzi do obserwacji przestrzeni kosmicznej (DeeperVision), a także technologii cyfrowego segmentu naziemnego (Digital Ground Segment). Źródło: ISBtech

Gomez: Firma oferująca marki modowe premium w salonach stacjonarnych oraz sklepie internetowym, rozwija swoje zaplecze dystrybucyjne w zachodniej części Polski. Firma zdecydowała o zwiększeniu powierzchni magazynowej do 12 000 mkw., która docelowo pomieści ponad 750 000 sztuk asortymentu. Źródło: ISBtech

Narodowe Centrum Badań i Rozwoju: Szkoła Doktorska AGH podejmuje współpracę z ośrodkiem badawczo-rozwojowym IDEAS NCBR. Obszarem współpracy będzie działalność badawczo-rozwojowa w dziedzinie sztucznej inteligencji oraz rozwiązań informatycznych dla ekonomii cyfrowej. Źródło: ISBtech

Google: Z okazji Światowego Dnia Hasła koncern ogłosił plany wprowadzenia w ciągu najbliższego roku bezhasłowego standardu logowania opracowanego przez FIDO na Androidzie i w Chrome. Źródło: spółka

EIT InnoEnergy: Globalny fundusz i akcelerator innowacji w obszarze transformacji energetycznej, oraz Santander, wiodący na świecie bank w finansowaniu projektów dotyczących energii odnawialnej, będą współpracować, aby połączyć innowacje i usługi finansowe. Źródło: ISBtech

Medallia: Rozbudowuje lokalny zespół ekspertów. Współpracę z firmą rozpoczęli Ewelina Ciach oraz Tomasz Korczyński. Medallia specjalizuje się w CX (Customer Experience), czyli tworzeniu pozytywnych wrażeń konsumentów oraz pracowników (EX – Employee Experience). Umacnianie pozycji organizacji w tym obszarze na polskim rynku stworzyło potrzebę rozwoju lokalnego zespołu firmy Medallia, który będzie wspierał rodzimy biznes w budowaniu pozytywnych wrażeń. Źródło: spółka

Brother Polska: Dominik Spodek objął funkcję Key Account Manager – Business Channel. Na nowym stanowisku odpowiada za umacnianie relacji z obecnymi partnerami oraz rozwój sprzedaży w kanale biznesowym. Źródło: spółka

PrestaShop: Platforma e-commerce odnotowała w 2021 roku 40% wzrost przychodów. Prawie 300 000 e-sklepów działających na oprogramowaniu wygenerowało 24 mld euro wartości sprzedaży. Źródło: spółka

GIEŁDA, EMISJE, M&A

Canal+ Luxembourg: Podwyższył cenę w wezwaniu do zapisywania się na sprzedaż 168 841 akcji, stanowiących 0,85% kapitału Kino Polska TV, do 15,05 zł za sztukę z 15,03 zł za sztukę, podały spółki oraz podmiot pośredniczący w wezwaniu.   Źródło: ISBnews

Creotech Instruments: Przesunął start zapisów inwestorów detalicznych w ofercie publicznej nowych akcji na 12 maja. Potrwają do 23 maja br. Wcześniej, do 11 maja br., spółka poinformuje o ustaleniu ceny maksymalnej, podał Creotech.   Źródło: ISBnews

Ultimate Games: Zarząd zarekomendował akcjonariuszom wypłatę dywidendy z zysku wypracowanego za 2021 r. w wysokości 1,5 zł na jedną akcję, co w sumie daje kwotę 7 845 000 zł, podała spółka.   Źródło: ISBnews

Sygnity: TSS Europe B.V. obniżył cenę w wezwaniu do zapisywania się na sprzedaż wszystkich akcji Sygnity do 9,5 zł z 12 zł za jedną sztukę, podał podmiot pośredniczący.   Źródło: ISBnews

Shoper: Zarząd zarekomendował akcjonariuszom wypłatę dywidendy z zysku za rok obrotowy zakończony 31 grudnia 2021 roku w wysokości 50 zł na akcję serii D i 0,01 zł na akcję serii A, B i C, podała spółka.   Źródło: ISBnews

TenderHut: Zawarł dwie umowy ze wspólnikiem spółki Kiss Digital, na mocy których uzyskał 100% udziału w kapitale zakładowym Kiss Digital. Strony uzgodniły, iż TenderHut w zamian za ww. udziały dokona na rzecz wspólnika płatności w formie gotówkowej w wysokości 0,9 mln zł, płatne w dwóch transzach.    Źródło: ISBnews

Labo Print: Zakończył bez powodzenia rozmowy dotyczące ewentualnej inwestycji w spółkę prowadzącą działalność handlową w Polsce i krajach Unii Europejskiej produktami druku cyfrowego, służącymi do dekoracji wnętrz. Bezpośrednią przyczyną zakończenia rozmów jest brak postanowienia sądu o zatwierdzeniu układu, a tym samym możliwości określenia harmonogramu postępowania sanacyjnego, któremu podlega spółka-inwestycja. Źródło: spółka

Software Mansion: „Intensywnie pracujemy nad wejściem na giełdę i stworzeniem programu motywacyjnego opartego o akcje. Aktualnie pracujemy nad tym, żeby na podstawie jednego z naszych rozwiązań open-source zbudować produkt, który będzie samodzielnie prosperującym biznesem. W bardzo prawdopodobnym scenariuszu będziemy chcieli pozyskać finansowanie venture capital i ten produkt rozwijać w ramach spółki zależnej. Jeżeli to nam wyjdzie, to otworzy nam to drogę do rozszerzania działań typu venture building” – powiedział ISBtech Marcin Skotniczny, CEO Software Mansion. Źródło: ISBtech

Rating Captain: Platforma do zarządzania opiniami i zadowoleniem klientów z nowym finansowaniem od Tar Heel Capital Pathfinder. Fundusz dołączył do wcześniejszego inwestora, CzystaVC. Fundusz docelowo planuje zainwestować w spółkę 1 mln zł. Źródło: ISBtech

PRODUKTY, WDROŻENIA, INNE

Chmura Krajowa i Google Cloud: Uruchamiają program akceleracyjny dla startupów „Let’s get (c)loud”. Ma on na celu szybszy rozwój młodych innowacyjnych firm, dzięki wsparciu w zakresie technologii i biznesu oraz wykorzystaniu narzędzi Google Cloud, podały spółki.   Źródło: ISBnews

Modivo: Platforma Modivo z Grupy CCC rozpoczęła sprzedaż online w Austrii (modivo.at) i Słowenii (modivo.si), podała spółka.   Źródło: ISBnews

DataWalk: Zawarł z ING Bankiem Śląskim umowę, której przedmiotem jest sprzedaż licencji platformy analitycznej DataWalk, podała spółka. ING Bank wykorzysta oprogramowanie DataWalk do zastosowań związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy.   Źródło: ISBnews

­Alior Bank: Ponad rok temu Alior Bank uruchomił dla klientów głosową asystentkę InfoNinę. Udostępnione rozwiązanie znacznie usprawniło obsługę, dzięki czemu spotkało się nie tylko z pozytywnym odbiorem wśród użytkowników, ale także z uznaniem zagranicznych ekspertów. Bank otrzymał właśnie główną nagrodę Retail Banker International Global Awards w kategorii „Best Banking Use of AI”. Jury wyróżniło voicebota InfoNina oraz platformę analizy mowy.  Źródło: spółka

IdoSell: Polska platforma sklepowa IdoSell zaczyna współpracę z Meest. Dzięki niej tysiące sklepów internetowych będzie mogło dostarczać paczki do 12 krajów świata, w tym m.in. do dotkniętej inwazją rosyjską Ukrainy.  Źródło: spółka

Fujitsu: Poinformowało o opracowaniu najszybszego na świecie symulatora kwantowego. To ważny krok w rozwoju aplikacji do obliczeń kwantowych, które w nadchodzących latach będą zyskiwać na znaczeniu. Jak podkreślają przedstawiciele firmy, technologia ta może być wykorzystywana w ramach projektów istotnych dla społeczeństwa i zrównoważonego rozwoju. Wśród dziedzin, które może wspierać, wymieniają m.in. materiałoznawstwo, finanse i produkcję leków, podano w informacji. Źródło: ISBtech

OVHcloud: Ogłosił wprowadzenie na rynek AI Notebooks, najnowszego elementu w ofercie usług zarządzanych AI Tools, który pozwala zespołom zajmującym się analizą danych na szybkie i łatwe uzyskanie kompletnych modeli uczenia maszynowego od koncepcji aż po produkcję. Źródło: ISBtech

eToro: Społecznościowa sieć inwestycyjna, ogłosiła wprowadzenie LuxuryBrands – najnowszego dodatku do pakietu tematycznego Smart Portfolios, oferującego inwestorom długoterminową ekspozycję na branżę dóbr luksusowych. Źródło: spółka

AVM: Wprowadza na polski rynek nowy wzmacniacz FRITZ!Repeater 6000, który łączy zalety Wi-Fi 6 i inteligentnej technologii Mesh. Źródło: ISBtech

Polaris IT Group: Konsorcjum, w którego skład wchodzi iSRV Zrt. – spółka z grupy – podpisała z Hungarian Digital Government Agency umowę ramową o szacunkowej wartości netto 250 mld HUF (ok. 3 mld zł). Zarząd iSRV Zrt. Uważa ponadto, że firma ma duże szanse na pozyskanie zamówień i wykorzysta swoje możliwosci zakupowe, kontakty w Chinach oraz własne możliwości rozwoju. Źródło: spółka

Play: Operator przygotował specjalną promocję, która umożliwia duże oszczędności. Przy wyborze internetu stacjonarnego o prędkości 600 Mb/s lub światłowodowego o prędkości 600 Mb/s lub 1 Gb/s  i wybraniu oferty na 24 miesiące, każdy klient otrzymuje rabat, dzięki któremu nie ponosi kosztów za wybrany pakiet przez pierwsze sześć miesięcy. Rabat naliczany jest automatycznie, a skorzystać z niego mogą zarówno osoby, które posiadają już usługi w Play, jak również nowi klienci. Źródło: spółka

Huawei Ads: Zautomatyzowana platforma umożliwiająca realizację kampanii reklamowych w internecie, dołącza do europejskiego systemu reklamowego zatwierdzonego przez IAB Europe. Huawei Ads staje się pierwszą platformą reklamową z Chin, która świadczy usługi reklamowe typu programmatic na rynkach poza Chinami. Źródło: spółka

Lotos Asfalt: Uruchomił nową wersję aplikacji dla klientów biznesowych. Narzędzie jest wyposażone w monitoring GPS z wykorzystaniem map Google. Źródło: ISBtech

Stava, Restaumatic: Zintegrowały swoje systemy informatyczne, aby ułatwić restauracjom przekazywanie zamówień na jedzenie z dowozem do realizacji przez wyspecjalizowanych gastro-kurierów. Dzięki tej współpracy, zamówienia, które otrzymują restauracje korzystające z oprogramowania Restaumatic automatycznie są przydzielane kurierom Stava. Źródło: spółka

(ISBnews/ISBtech)

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments